Bir erkek sadece kahve ısmarladığı zaman parasını mı yedirmiş oluyor
1 ay
Para yedirmek diye adlandırılan şey genelde fuzuli masrafa girer kahve, yemek gibi şeyler temeldir buluşmalarda gayet olabilir ve normaldir. Ama günümüzde jest adı altında erkekten beklenti arttığı için ben artık bir kadına bir şey ısmarlama konusunda çelişki yaşıyorum, çalışan ayakları üzerinde durabilen her birey gibi kadınlarda artık kendi yediklerini içtiklerini ödemeli.
Nezaket ya bir kahve alamicaksak davet etmeyelim
BahaneBunlar, güzel soru 😄☕
Buluşmada kahve ısmarlamak “parasını yedirmek” değil, nezaket jesti bence. Sen de başka bir sefer hesabı üstlenir ya da bahşişi sen bırakır, bir sonraki kahveyi sen alırsın, denge kurulur 😉
Önemli olan kim ödedi değil, hissettirdiği saygı ve rahatlık. Kendini borçlu hissetmemen yeter 💛
Cevap
14Cevap
nezaket
bu tarz şeyler para yemeye girmez ilişki ciddiye binmeden elbise mücevher makyaj malzemesi falan aldırma gibi şeyler para yemeye girebilir
fark etmez erkek sana sakız alsa parasını yedirmis oluyor artık erkek egemenliğinin altına giriyorsun
Nezaket tabikii onda nevar kahve içilecek adam olsun sıkıntı değil bende alır öderim 🥲
Bir kere ısmarlarim ikinci de karşıdan beklerim yoksa irtibatı keserim
Nezaket bence yani ben olsam öyle düşünürdüm nezaket bu
Bi kahve bile almayanlar var
Aynen öyle
Kız yalancı kandıran yamanan biri değilse harbi saf temiz biri ise seviyorsa feda olsun afiyet kan can olsun. Kahve nedir ki ne isterse.
Nezaket tabi ki, bi kahvenin ve yemeğin lafını olmaz.
Iffff senelerdir aynı muhabbet ablacım. İlk buluşmada kahveyi erkek öder. Hatta 2. Buluşmadada ödemesi iyidir ama sonrasında artık 2 erkek ödüyorsa 1 kız ödesin yani bu şekilde
üç kuruşluk bi kahve ile paramı yedirlir. o nezaket.
parasını içirmiş oluyor
Ne alaka para yedirmek ile?
Parasını içirmiş oluyor.
Nezaketen
Nezaket tabi ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?