Bir erkeğin kahve içmeye davet etmesi hoşlandığını mı gösterir?

Hoslandigini mi gosterir? Yoksa iş arkadası olarak mı görüyor? Daha yeni tanıştık. Benim hasta olduğumu biliyor ve ona göre iyilestiginde birlikte kahve içmeye gidelim dedi. Is yerinde bana sürekli yardim ediyor. Sürekli bana bakarken yakalıyorum. Ben konuşmadığım zaman trip mi atıyorsun diyor. Benimle göz teması çok kuruyor özellikle ben gülerken yüzüme çok bakıyor ve gözlerini kolay kolay çekmiyor. Ben bıraktıktan sonra başka yere bakıyor. Beni evime kadar eşlik etmişti ilk tanıştığımız zamanlarda. Sizce benden hoşlanıyor mu?
Bir erkeğin kahve içmeye davet etmesi hoşlandığını mı gösterir?
Cevapla