Öğrenciyken ayda 10-15 bin TL harcamak normal mi, yoksa fazla mı kaçıyorum?

Öğrenciyim ve ailemden uzakta yaşıyorum, haliyle yurtta kalıyorum. Okuduğum şehir küçük, aslında daha ucuz olması gerekirken daha pahalı her şey. Kredi kartı borcum olduğu için haliyle sürekli üstüne koyuyor ödemeyince ve ayda 16 bin harcıyorsam yarısı kredi borcuna gidiyor zaten. Geri kalan da yetmiyor sizce yetmemesi normal mi, bence normal bu ekonomide. Paramı idareli kullanmaya çabalıyorum ama olmuyor yine bir şeyler alıp duruyorum ve kredi borcuna gidiyor işte.

Öğrenciyken ayda 10-15 bin TL harcamak normal mi, yoksa fazla mı kaçıyorum?
Cevapla