Üniversite öğrencisiyim, ailem her ay 25 bin TL gönderiyor. Çok mu para harcıyorum?

Üniversite 1. Sınıf öğrencisiyim ailem 25bin tl gönderiyor aylık (ev kiramı da ailem ödüyor) ay sonunda param bazen artıyor bazen de ailemden 1-2 bin lira fazladan istiyorum. Arkadaşlarımın bazıları normal harcıyorsun diyor bazıları da biraz fazla diyor. Fazla mı az mı bilmiyorum. Diğer arkadaşlarım aylık 30bin civarı alıyor ailelerinden. Bana göre harcadığım para ne çok ne az.

Üniversite öğrencisiyim, ailem her ay 25 bin TL gönderiyor. Çok mu para harcıyorum?
Cevapla