AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
132Cevap
Az değil. Lise zamanında babam bana da aynı miktar verirdi ve bana yeterdi. Günümüz çağında 25 lira ile bir şey almak zor ama bazı yerlerde bulabilirsin.
25bin tlden bahsediyorum 25tl değil
Ben yanlış anlamışım. Pardon.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Eda alemsin
Nesi komik? Ailen sana hiç mi harçlık vermiyor? Yoksa sen herkes gibi "HaYıR, yAnLıŞ bIlEmEzsIn, sAdEcE dOğRu" diye mi bakıyorsun?
Abla ordan 2 tane ekmek alsana banada
@canarx Gel alayım
25bin TL yi 25tl anladın ya ona güldüm
@karggaa Ha ha
Eda'nın ironi yaptığını anlamaması 🤣
@Blackman77 Siz erkekler bi alemsiniz. Alt tarafı birşeyi anlamadık. Siz anlamayınca bizde ağlıyalım o zaman.
İroni değil miydi? 😂Sjsjsj
Eda paylaşımlarına baktım, sadece kızlara açık olduğu için yanıt veremedim ama. Genelleme yapmak , öyle görmeye sebep olur. Yani mesela ben dersem ki "her tarafta kırmızı araba var" o zaman yalnızca kırmızı arabalar dikkatimi çeker. Diğerlerini daha az görmeye başlarım. Bu psikoloji kuramında , onlarca farklı teori tarafından desteklenen bir algı problemi veya bazen çözümü. Herkesi öyle görmek bir çözüme veya beklenilen duygusal onayı - tatmini yaratmaz. Probleme bakıp: "bu konuda ne yapabilirim?" Gibi daha yapıcı bir düşünce daha somut sonuçlar doğuracaktır. Saygılar arkadaşım. Sana ve düşüncelerine karşı bahsettiğin sınırı koruma çabanı anladığımı düşünüyorum.
İyi akşamlar,
Abisi Asgari ücretle çalışan bir kişi 11.400 TL iken sen maşallah :😮
bu ülkede 11.402 tlyle kirada oturup, ev geçindiren insanlar var. şükretmelisin haline. 25.000 tl az para da değil, çok bi parada değil. ay sonunu fazlasıyla getirmen lazım. üstüne birikim bile yaparsın.
25in tamamını neye harcıyorsun ki o kadar kıyafet alışverişse evet fazla harcıyorsun diyebiliriz fakat kiraya gidiş gelişe yemeğe falan gidiyorsa normal
Kirayı ailem ödüyor. Benzin param aylık 2bin tl civarı yemeğe çok gidiyor ve kıyafet vb
Daha az alışveriş yapmaya çalış ve paranın bir kısmını biriktir, yemeğe daha az harca dicem o da zor yemekler de ayrı pahalı :/ benzin zaten laf yok, yine de biriktirmeye çalış günde bir öğün falan ye veya kendin yemek yap
gülmekten cevap verememiş sana
Niye gülsün
Ben üniversitede ailemden para almadım, kyk kredşm vardı aylık 500TL 😄 Yaşadığım zamana göre hemen hemen yeterdi bana.
Kfkgmhmhv
Bu ekonomi de çok değil emin ol. Ama senin harcadğın rakamın yarı parasına bir ay çalışan insanlar çok fazla
Bence maddi duruma bağlı ailenin imkanı varsa iyi ama durumu yoksa zorda kalarak gönderiyorlarsa ben olsam içim rahat etmez ama durumları iyiyse gönderdikleri para onları incitmiyorsa sıkıntı yok
Kardeşim üniversite öğrencisi. Bizimle kalıyor.. tıp okuyor.. 1000 tl bin tl bile ayda harcamıyor
O kadar paran varken üniversitede okumak enayilik yalnız
25 bin + kiranı veren her ay 50 bin de verse dokunmaz ailenle konuş iyileştirme yapsınlar geleceğimi tırnaklarımla kazıyarak kazanmaya çalışıyorum destek olun de
ne kadar anlayışlı aileniz var işte daha ne istiyorsun? Bizim durumumuz iyi olmasına rağmen ailem hiç bir zaman bana böyle kıyaklar yapmadı ailenin değerini iyi bil bence
Yani normal harcıyorsun
Sınıfta birinin babasının fabrikası var çocuk Audi ile geliyor okula babası 15k yolluyor 😂
Asgari ücretin 2 katı para geliyor çok mu diyorsun insanlar bir ay boyunca asgari ücretle geçiniyor bence fazla bende öğrenciydim bu kadar para harcamadım
O kadar maaş alamayınca anlarsın az mı harcıyosun çok mu
Vay anasını be millet 1 bin lira ila idare ediyor sen nediyon
Aşko napiyosun nasıl yaşıyorsun o kadarcık parayla acından ölme bak dikkat et
Kime göre az kime göre çok o işin azı çoğu olmaz
Sorduğun da soru mu 😂😂 tabiki de çok harcıyorsun özelde felan mı okuyorsun da arkadaş çevren bile bu civarlarda harcama yapıyor
Ciden çok fazla ortaokulda 8sinifta günlük 45 TL için calisiyordum haftasonlari tatil'de sen ise o parayı az buluyorsun şükür etmen gerekir
Ya benim cebimde kuruş para yok yine ailemden istemeye tenezzül etmem aç kalırım 25k alıyor aylık bide açtığı konuya bak tey allahım ya
Babamın geçen hafta verdiği aylık 500 tl m bunu beğendi
Yuh 25binnne ya benim abim tıp okurkennbile bunun 4te birini harciyordu simariksin bence yanlış anlama da
Bizim eve giren paradan çok daha fazlasını harcıyor ve az diyor. Ne hayatlar var ya... Bereket versin daha çok harca djsjsjsj
Yakıştıramadım 25 bin yeter mi hiç ya ne garipler var 25 bin ile geçinmeye çalışan öğrenci draması yakında netflixde
Millet asgari ücretle ev geçindiriyor knk özel üniversite de mi okuyorsun
Koçta okuyorum
Ortamı nasıl herkes zengin mi takılıyor orada çok merak ettiğim bir üniversite
Okulda burslu ya da paralı okuyanlar diyr bir ayrım yok asla ama herkes az çok kendisi gibi arkadaşları ile beraber takılıyor
Ailene 15-20. yeter demek yerine 1-2 bin fazla nasıl istiyorsun öğrenciler 10 binle geçiniyor sen eğlenmeyi çok seviyorsun herhalde
Allah daha çok sersin olamayana da versin yani bana da versin
bende seneye gideceğim de ayda 1 2 bin yeter diyorum.(ruhum fakir abiğğğğ)
Kızım baban milletvekilimi ben memurum bu maaşı anca alıyorum
Anne babam doktor poliklinikleri var
Poliklinik deme bana iyi çağrışım yapmıyor 😂
Yok ya ne harcaması 25 bin çok az ben e yetmez (hergün aç bitir salam ekmek yiyorum)
üni birinci sınıf öğrencisiyim aile evinde yaşıyorum günlük 50 lira veriliyor bana mk
Baban kazanmayı biliyor sende harcamayı bence başka açıklaması yok gibi
Ne b*k yiyorsun acaba her ay.. Kaliteli bir b*k olmalı
😂😂😂😂
4 yil uni okudum her gun calistim gecinmek icin 😀😀
Aylık 850 lira öğrenci kredisiyle bitirmiştim okulu ne hayatlar var be..
Annem babam avukat ona ragmen aylık harcligim 5000 TL. Yani siz așırı zenginsiniz herhalde
İyi insanların davalarına bakıyorlar heralde 😂 +50K olabilirdi aksi halde.
Alakasi yok her avukat cok zengin degil sanilanin aksine. Orta üst gelir grubu diyelim
Orta üst dediğin gelir grubu minimum +100K üzeridir muhtemel geliri. Belki sana 5K göndermelerinin sebebi yaşamı daha derinden anlaman falan içindir. 🤣
Annem babam ayri ve babam pek destek olmuyor aslinda annemde 50k falan kazanıyor. Yani babam zerre destek olmuyor. Bu șekilde yani
Anladım arkadaşım. Yaşam zorluğunda başarılar dilerim. 👍
Teșekkürler
Gayet yeterli. Bor miktarını kendim için kalan miktarı kenara koyup biriktirmek için olurdu
Ve evet çok para harcıyorsun.
İstanbul ve özel üni olması lazım? @selinroyban
benim babam öğretmen onun maaşı 25 bin (emin değilim ama 25 gibi bişey) 😂
25.000 çok büyük bir rakam değil ama genel toplum gelirimize göre kira hariç aşırı fazla diyebilirim
O kadar para alıp da ikilemde kalmak ne bileyim ne dertler var.
Şuraya bir çüüüüüüşşş bırakayım, boşan da semenini ye
hayat kalitene bağlı nerede yaşadığına nerelere gittiğine neyi yediğine neyi giydiğine vs
Aynen öyle
Aşırı imrendim biliyor musun yaşıyorsunuz bu hayatı
Belki gerçek değildir canını sıkma hemen
İmrendim demekle moral bozulmaz ki hem niye bozulayim
yani canın sıkılır ama bence
Afedersin de ailen evlatlık ister mi? Ben gelirim
mk asgari ücretle ev geçindiren baba var.
Yanlis anlama ama ailen ne is yapiyor yani mashallah bu kadar yolladiklarina gore iyi kazaniyorlar demek ki
Sen nasıl öğrencisin 😅
Nasıl
Millet 1250 Tl ile geçiniyo arkadaşım 25 az para mı
Soruna gelirsekte eğer şey troll değilsen evet çok değil baya harcıyorsun
Millet 15 bin lira ile ev geçindiriyor.
Harbiden ya
@hepimizayniyiz Ya şimdi beni de düşündürdü bu olay, ben oğluma 1500 lira harçlık veriyorum.
O da üniversite 3 e gidiyor. Zam yapsam mı?
1500 tl kesinlikle çok az
Amca gerçekten az dışarıda en azından haftada bir gün bile olsa ya da ayda bir diyeyim adam akıllı yemek yesen dışarıda 300 TL tutar yani çocuk onu bile yapamaz 1.500 TL ile ben bile aileme bağlı yaşıyorum liseye gidiyorum kendim çalışıp kazandım bir miktar para hiç boşa para harcamasam bile 500 TL yiyorum ayda ve o tek başına 1.500 TL ile geçinemez eğer sana bunu belli etmiyorsa istemeye çekiniyor olabilir ver sen 2.500 TL boş ver çocuğun sağlığından önemli mi
@SözlerŞerefsizOlduu Teşekkür ederim aydınlattığınız için.
Sevgilerimle❤️
Sende kendine iyi bak amca devir çok zor
Oğlun ne okuyor amca
Bir memur maaşı bu kanka ne yapıyorsun
Az bile daha fazla alman lazım hatta.
Yalandan kim ölmüş dkdkd
Yaşantına bağlı yetmeyede bilir o para
Ohaaa asgarî ücretle zor gecinelim bizde işte
Benim aylık 3000 gidiyor jshshsh
Biraz fazla gibi idareli harcamaya bak
Çok fazla 2 asgari ücret harçlık mı olur
Soru başımı ağrıttı ne ilginç hayatlar var
Atiyosun gibi geldi
25.000 değil 10.000 TL bile size fazla.
Evet çok bence