Yolda para bile bulamıyoruz artık ülkece fakirleştik mi gerçekten?

Ya eskiden yolda yürürken para mara bulurduk, altın bulurduk, farkında mısınız artık yolda para bile bulamıyoruz 🤣 en son geçen yaz 50 kuruş bulmuştum sokakta 😅 peki siz yolda para buluyor musunuz? Yoksa fakirleştik mi bayağı 🤣

Yolda para bile bulamıyoruz artık ülkece fakirleştik mi gerçekten?
Güncellemeler
2 ay
SS teşekkürler 🙏🌸
Yolda para bile bulamıyoruz artık ülkece fakirleştik mi gerçekten?
Cevapla