TMMOB tarafından belirlenen asgari mühendis ücreti brüt 95 000 TL neti de 75 000 TL'ye geliyor.
Kıza asgari mühendis ücreti alıyorum deyince neden acıyan gözlerle bakıyor?
TMMOB tarafından belirlenen asgari mühendis ücreti brüt 95 000 TL neti de 75 000 TL'ye geliyor.
Kıza asgari mühendis ücreti alıyorum deyince neden acıyan gözlerle bakıyor?
Cevap
3Cevap
Niye kız kraliyet ailesi mensubu mu
Bilemedim.
İsin garanti mi diye sordu babasi
" Hicbir garantisi yok, yarın tazminati ödeyip kapi dışarı edebilirler" demistim.
O zaman 9 adet adana burma bilezik getirin dediler.
Kizin yaşı 35 e dayanınca da " Hicbir sey istemiyoruz, yeter ki evlenin" oldu adi
Kesinlikle doğru TMMOB her yıl bu ücreti günceller.
O zaman niye aciyan gozlerle bakiyorlar bana?
Kim öyle bakıyor teknik personel her daim daha fazla kazanır 10 yıllık düz memur 60 lira alırken şu an 10 yıllık mimar aylık 120.000₺ maaş alıyor
Benim çevremdekiler...
120k kazanan mimar santiyede toz ve usta kaprisi ile boğuşuyor olmasi lazim
Bazıları onu direkt asgari ücret olarak algılamış olabilir.
Asgari ucrete mühendislik yapilir mi peki?
Bunu dusunemiyorlar mi?
Yapan birçok kişi var maalesef.
Ben o paraya ancak fotokopi çekerim. ya da salağı oynarım adamı pişman ederdim
Muhtemelen asgari ücret aldığını sanmış
Acaba asgari ücret mi sandı 🤔
Maalesef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kız muhtemelen gerçek piyasa ortalamalarını biliyor; TMMOB'un 94.500 TL brüt tavsiyesi güzel ama özel sektörde yeni mezunlar 40-50 bin TL net alıyor 😕. Ortalama 49 bin civarı, seninki yüksek bile! Gerçek ücretin altında kalmışsın diye acıyor, değerini bil motive ol 💪. Kendi araştırmanı yap.
Ben 16 yillik muhendisim ne almalıyım? Ve pozisyonum ne olmalı?
16 yıllık tecrübenle kıdemli mühendis pozisyonunda 100-150 bin TL net hedefle. Piyasayı araştır YTD 😛🚀