Biriyle sohbet ederken ne zaman konu mesleğim ve maaşa gelse, karşımdaki insan zamanla soğuk yapıyor ve ben de yazmıyorum artık. Sanki kendi multiminyoner karşısında da zengin birini arıyor. Neden böylesiniz?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
5 ayBaştan olur diyip duygularınla oynasalar daha mı iyi olur? Eğer karşındaki kızın da kendisi ve ailesi asgari ücretle geçinmeye çalışacak kadar fakirse haklı olabilirsin ama asgari ücretle geçim oluyor mu ben zannetmiyorum. Maalesef bunlar gerçekler. Asgari ücret bir aileyi geçindirmeye yetmez. Bu şartlarda öncelikli hedefin evlenmek değil geçinebilecek düzeye gelecek bir iş sahibi olmak olmalı. Bunun için çabalamalısın. Asgari ücreti az bulmak paragöz olmak değildir. Asgari ücretin geçime yetmeyeceği bariz bir gerçek. Ekonomik şartları herkes farkında diye düşünüyorum
1132 Yorumla- 5 ay
Bu konuda ki en gerçekçi ve haklı yorum da bu. Fazla söze ne hacet.
- 5 ay
Seven insan paraya bakmaz
- 5 ay
@Shelby111 evi geçindirme sorumluluğu erkeğe aittir. Kimse kendi sorumluluğunu başkalarına yüklemesin. Ben kapitalizmin kölesi değilim. Çalışmak gibi bir zorunluluğum da sorumluluğum da yok. İster çalışırım ister çalışmam. Allah kadınları çalışma konusunda serbest bırakmış. Maddi sorumluluk erkeğe ait. Adam olan da kendi sorumluluğunu başkasına yüklemeye kalkmaz. Nokta. Kadın isterse destek olabilir o ayrı konu ama bu da kadının kendi isteğine kalmış bişey
- 5 ay
@Nightwalk35 kadın alt tabaka varlıkmı?
Neden calismasın neden sadece temizlik cocuk bakmak gibi yükümlülüklerle kısıtlansın.
O adam sana neden baksın sen ona ne vaad ediyorsun? Hicbir basarin olmadigi için bir ise girsen sende en fazla asgari alacaksın. Böyle sorunluluktan kaçarak kendini kandırma - 5 ay
@Benbirsandım402 alt tabaka değilim. Özgürüm. İkisi arasındaki farkı ayırt edemiyor olman senin sorunun. Çocuk bakma yükümlülüğü çalışsan da çalışmasan da her iki ebeveynin bi sorumluluğu zaten. Kimse bundan kaçamaz. Ayrıca bu yükümlülüklerle kısıtlanmak ne yaa 😂 kalan zamanda kendime daha çok vakit ayırırım işte mis gibi. Ayrıca ben çalışmak zorunda değilim dedim. Ev hanımı olmak zorundayım demedim :) Senin algılayamadığın nokta benim bu konuda hiçbir zorunluluğumun olmaması. Sen erkek olarak çalışmak zorundasın. Senin sorumluluğun bu. Benim ise çalışmak paşa keyfime kalmış bişey. Ayrıca benim zaten güzel bir mesleğim var ve yeni mezunken bile başladığım işe asgari ücretin 2 katı civarı maaşa başladım. Burada alt tabaka biri varsa o da sen oluyosun
- 5 ay
@EnesBT evet kapitalizmin "kadınlar çalışmak zorunda" dayatmasını niye kabul edeyim ki ben enayi miyim? Ben mecbur değilim kardeşim. Canım isterse çalışırım, istemezsem çalışmam. Evin geçimi benim sorumluluğum değil. Herkes kendi sorumluluğuna baksın. Erkek dediğin güçlü olur. Sağlığı yerindeyse eğer bi zahmet kalkıp çalışıp evini geçindirecek. Bu sorumluluğunuzdan bile kaçmaya çalışıyorsanız ne işe yarıyorsunuz?
- 5 ay
Benim kadın olarak hayatta varlığım yeter. Bulunduğum ortamı güzelleştirmem bile yeter. Herkes kendi sorumluluğunu bilsin bi zahmet başkalarına yüklemesin
- 5 ay
@Shelby111 üstteki gereksiz yorumunu da yeni gördüm onu da cevapliyim. Madem konuyu Allah'ın emrine getirdin soyliyim; benim ayıkama gibi bir zorunluluğum yok. Olmayan şeyi Allah adına konuşup hadsizlik etme! Mirastan payım olmadığını kim söylüyor :) 3'te 1 mirasın yanında bi de mahir hakkım var. Maddi anlamda kadın her türlü daha kazançlı çıkıyor İslam'a göre. Senin gibi birine de yatak gibi 2 tarafın da aynı sorumluluğa sahip olduğu konusunda açıklama yapma gereği dahi duymuyorum.
- 5 ay
Ayak yıkama ve mehir kısmında klavye hatası yapmışım ama aklı olan anlar diye düşünüyorum
- 5 ay
@EnesBT ben değilim :) istediğim zaman çalışıyorum, istedigimde bırakıyorum. Benim hayatım bu :) Sen kendi evini geçindiremeyip kendi sorumluluğunun altından kalkamıyorsan bunu kendi eşinden dilenirsin. Ben o kulvarda değilim
- 5 ay
Ben gerekli görürsem çalışırım. Kimse beni çalışmaya mecbur tutma hakkına sahip değil. İnandığım din beni zorunlu tutmamış. Aksine zorlamak da kimsenin hakkı da değil haddi de. Hadi size iyi akşamlar
- 5 ay
@EnesBT Şeriat ile yönetilmekte sizin için ne gibi bir beis var?
- 5 ay
@LonelyThinker Hocam yanlış anlamayın şeriata karşı bir laf etmedim.
- 5 ay
@EnesBT şeriata laf etmiyorsan dediğim şeylere karşı tez de sunamazsın
- 5 ay
@EnesBT şeriata göre ben çalışmak zorunda değilim. Zorunluluk diye bir kavramım yok bu konuda. Çalışmak zorundasın cümlesini de kuramazsın haliyle
- 5 ay
@EnesBT Kapitalizme göre herkes çalışmak zorunda değildir. Kimi sermayesini kullanır kimi de mevcut varlığını. Sermayesi olanlar, yatırımcılar, mirasçılar, pasif ve diğer geliri olanlar çalışmama hakkına sahiplerdir. Hukuken zorunlu olmayan çalışmak ekonomik olarak çalışma gereği doğurabilir sadece.
Kapitalizmde kadın ekonomik gücü kadar özgürdür; şeriatta ise özgürlüğü dini kurallarla önceden belirlenmiştir. - 5 ay
Dinim bana diyor ki sen evli değilsen baban, evliysen kocan senin geçimini sağlamaktan sorumludur. Ha çalışmak yasak mı değil. Çalışabilirim. Çalıştım da. Ama kendim istediğim için. Hiç çalışmiyim gibi bir düşüncem de yok bu arada ama bu benim kişisel tercihim. Zorunlulugum değil. Sistem kapitalizmmiş başka bişeymiş, kim ne dayatıyormuş umrumda değil açıkçası. Ha Allah korusun ekonomik olarak zor durumda olursam o zaman istemesem de çalışırım ama bu yine benim tercihim olur. Çalışmayıp fakir bir hayatı da tercih edebilirim. Bana kalmış bişey
- 5 ay
Kadınlar çalışmak zorunda değil diyince zannediyorlar ki ev hanımıyız. Olabildim de bu arada küçümsediğimden demiyorum ama ben okudum ve bi mesleğim var zaten. Her kadının da her ihtimale karşı meslek edinmesi gerektiğini düşünüyorum zaten
- 5 ay
@EnesBT @shelby111 @Benbirsandım402
Kardeşlerim lütfen hanımefendiyle boşuna tartışmaya girmeyin ne dese gerçekten çok haklı.. kadınların rahatlığı daha çok düşünülmüş bişeydir.. erkeğin sorumluluğu da daha ön planda.. biraz fıkıh araştırmanızı tavsiye ederim.. Peygamber efendimiz (sav) bile ev işlerinde elbisesini dikmiş ev işlerine katkı sağlamıştır.. hadislerde bu gayet açıktır.. bizim hanımlarımıza bile adaletli olmamız hoşgörülü davranmamız ev işinde yardımcı olmamız bile zorundayız çünkü hanımlarımıza karşı da sorumluluğumuz var... Kavvamlık diye bir sorumluluğumuz var yani yormamak yükünü azaltmak fedakarlık vb. olaylardan sorumluyuz.. yani boşuna madem erkek bunları yapacak sen ne vaad edeceksin demeyin.. fıkıh konularını iyice araştırın ve görün.. - 5 ay
@Kesper teşekkür ederim. İşte fıkıh bilmiyorlar, kulaktan dolma konuşuyorlar. Sorsan bildikleri tek şey kadının kocasına olan vazifesi falan. Diğer kısmınların hiçbiriyle ilgilenmiyorlar. Kadınlar fıtrat olarak boşuna hassas ve narin yaratılmamış. Duygusal hassasiyetin getirisi bizi her anlamda rahatlık oluyor. Stres oluşturabilecek, yük getirecek hiçbir sorumluluğumuz yok o yüzden. Sorumluluklarımızın hepsi içgüdüsel olarak yapmaktan hoşnut olacağımız, gönüllü yapacağımız, bize zor gelmeyen şeyler zaten
- 5 ay
Bi de İslam kadına değer vermez derler. Allah koyduğu kurallarla resmen bizim rahatligimizi düşünmüş 😂
- 5 ay
@Nightwalk35 Rica ederim efendim.. dedikleriniz kesinlikle doğru
- 5 ay
@Kesper hocam anlıyorum, ancak istekler tek taraflı nasıl olabilir? Erkek kendini bir alanda geliştirip birden fazla alanda kendini geliştirdi yurtdışıdır network (baglantı) açısından çok donanımlı biridir ve adam mantıken boş boş oturan çalışmayan biri ile neden evlensın? Çocuk bakmak zor, ancak bu yükümlülük her anne için olan bir şey..
Aylık 100 150 bin bandında maaş alan adam evde oturup kendini geliştirmemis biri ile neden evlensin? Kişinin tercihi ama bu tür durumlarda genelde iki tarafında boşta olmaması önem arz ediyor bunun erkeği kadını olamaz. - 5 ay
@Benbirsandım402 kardeşim ben görevden bahsediyorum, kriterden bahsetmiyorum... Sen kriter üzerinden yorum yapmışsın komple.. ama erkeğin çalışması kadına bakması ve onun yükünü azaltması bizzat İslam'ın emridir.. kadın bırak çalışmasını çocuğu olsa bile onu emzirmek dahi zorunda değil... Ben İslam gayet erkeğin çalışması bir görev olarak tanımlamış ama kadın istemezse erkek onu çalışmaya zorlayamaz diyorum.. böyle bir hakka sahip değil.. kriterlik başka görev başka bir şeydir..
- 5 ay
@Benbirsandım402 çalışmamayı tercih eden insanlar kendilerini geliştirmemiş mi oluyor? Ben de dahil 2 üst nesle kadar sülalemde 1-2 kişi hariç okumayan kimse yok mesela. Hepimiz eğitimliyiz. Annem babam üniversite sınavında derece yapmış insanlar. Kendimi övmek için söylemiyorum ama insan hiç okumasa bile yetiştiği ailenin donanımlı olması bile insanı 1-0 önde daha eğitimli ve bilinçli hale getiriyor. Yani demem o ki benim çalışıp çalışmamam eğitim düzeyimi ya da kişisel gelişimimi etkilemiyor.
En İyi Cevaplar
5 ayMesele asgari ücret değil, güven meselesi.
İnsanlar artık “bugün nasılız”dan çok “yarın ne olacak” diye bakıyor.
Hayat pahalı ve gelecek de bir o kadar belirsiz; bu yüzden bazıları duygudan önce hesap yapıyor. Tabii bu herkes için böyle değil. Bunu sorgulayıp soğuk yapanlar seni değil kendi korkularını sorguluyorlar. Bolluğa alışmış biri hayat standartının düşmesinden, standart yaşayan biri de hayatın öyle devam etmesinden korkuyor.Bunların hiç biri seni değersiz yapmıyor. Sen muhtemelen mevcut imkanlar içinde yapabileceğinin en iyisini yapıyorsun ama şunu unutma ki kardeşim, gerçekten bu maaşla ülke ekonomisinde tek başına dahi ayakta durmak imkansıza yakın. En azından kendince eleme imkanı da doğuyor. Sen bildiğin doğrudan ayrılma.
24 Yorumla- 5 ay
Katılıyorum. Kimse mevcut imkanından daha alta inmeyi tercih etmez haklı olarak. Kabul ediyorsa asgari ücret ile geçinen bir aileden gelen kız kabul edip evlenebilir ama diğerleri için kimse vay niye asgari ücreti kabul etmiyor diye hesap sormasın.
- 5 ay
🌿🙏
5 ayHerkes kendisine iyi imkanlar sunabilecek birini ister. İnternetten tanışmalarda ilk bakılan şey yüz güzelliği, ses tonu, maaş olur. Bunlardan birisi beklentinin altındaysa sohbet biter.
Düzgün biriyle tanışmak istiyorsanız yüz yüze tanışmayı deneyin. Jest ve mimikler devreye gireceğinden iletişiminiz daha samimi olur.
Ek olarak da asgari ücret almak ayıp bir şey değil. Asgari ücretin yanında belki ek kira geliri olanlar da vardır. Mühendis mimar doktor maaşına denk geliri olan ama asgari ücret kazananlar var. Toplumumuz ön yargılı olduğundan bunlar aklına gelmez bile.00 Yorumla
5 ayBen bu konuda kadınlara bir şey diyemiyorum çünkü hayatın zorluğu ortada , onlarda kendileri için en iyisinin olmasını istiyorlar. Asgari ücretle inan kız arkadaş bile lüks çünkü karşılıklı kahve içelim desen bardağı 200-300 TL , Çokta kıytırık olmayan güzel bir mekana götüreyim karşılıklı yiyelim içelim sohbet edelim desen 3-4 k hesap geliyor. Asgari ücretlinin bir ilişkiye ne cüzdanındaki para yeter ne 10-12 saat çalışma süreleri yüzünden zamanı yeter. Hayat acımasız kendi başına olmaya uyum sağla kardeşim.
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Kanka olay sadece para değil ama para da çekicilik faktörü oluyor maalesef 💸
Bazı insanlar “güvenli hayat = yüksek maaş” diye şartlanmış durumda, karaktere bakmadan eliyor 👎
Bu senin değersiz olduğun anlamına gelmiyor, sadece karşındaki insanın bakış açısını gösteriyor. Kendini geliştirmen, hedeflerinin olması, disiplinin ve duruşun çoğu zaman maaştan daha çok etkiler 😉 Pes etme, kendine yatırım yap, gerisi gelir 💪✨30 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
75
Cevap
67Cevap
çünkü geçim olarak en iyi şekilde yaşamak istiyorlar, doğal bir şey, bu zaten hep böyle olmuştur fakat örnek veremem kusura bakmayın ama (buradaki herkese söylüyorum) parası olupta mutlu olmayanı çok gördüm. "kadına şiddet" sadece fiziksel değil psikolojik de oluyor ve psikolojik şiddet fiziksel şiddetten kat kat daha ağır ve yaralayıcı. eğer ki vazgeçmezler her zaman en üst model arayışında olurlarsa daha çok üzülürler. daha sert konuşurdum ama provokasyona kaçmasın isterim. isteyene istatistik çıkarırım. her kadın öyle 4 5 asgari ücret maaşı alan erkek bulamayacak çünkü az. farkında değiller. kendileri de çalışsın. yapacak bişey yok abi ülkenin durumu bu. yaşa ya da yaşama.
00 YorumlaBence asgari ücretden yukarı alabilirsin Barista bile olsan yüksek alırsın ki Barista olmak zor değil başvuru yapıyorsun öğretiyorlar okulu yok bişeyi yok çalıştığın yer emeğini suistimal ediyor bence az veriyorlar artık asgari veren yer kalmadı az kadınların bile artık maaşına bakıyorlar erkekler, sence de normal değil mi? şahsen bende geçim sıkıntısı bana çektirmiycek bir eşim olsun isterdim Milyoner olsun kimse demiyor ama bunlar maalesef hayatın gerçekleri üzgünüm , umarım seni çok seven ve sana değer veren birini bulursun ne diyelim
01 Yorumla
5 ayHerkes memur olacak 65 - 70 Bin lira alacak senin 5 - 6 ayda aldığın parayı onlar bir gecede ya da bir ayda kazanacak diye bir kaide yok ama hayat şartları her şeye zam geliyor bi 3'1 arada kahve 15 TL olmuş 😊 2 bardak içsem 30 TL bi 6 li ya da 10 lu naneli şekerli sakız 40 50 TL 10 lu Nescafe paketi 95 100 TL ev 🏡🏡 kiraları 19 20 Bin lira örnek veriyorum asgari ücret 28 Bin lira kazanıyorsun 10 Bin lira kiraya versen 18 Bin lira para 💸💰 kalıyor elektrik, su, doğalgaz vs eşine hanımına alışveriş parası nerede çocuklarınız oldu 🥴 gelişim parası büyüdü okul 🏫 masrafları tüm bunların hesaplamalarını yapın öyle evlenin
02 Yorumla- 5 ay
Gizli Üye(25-29)5 ayAsgari ücretle geçinebileceğine inanıyor musun?
Yok paragözüz yok şöyleyiz böyleyiz ya hani ya
Duyguları kenara bırak ve 2 asgari ücretle 1 ay sürünmeden ve gelecek için köşeye para bırakacak şekilde kira da vererek hadi geçin?
Neden sürünmek isteyelim? azıcık kafanızı kullanın. Tamam ülke kötü, fırsatlar çok az farkındayız ama biz ülke kötü diye de kendimizi daha da süründürmeyi tercih etmek zorunda değiliz.
1 aylık aşk acısı 1 ömürlük acıdan daha büyük değil.
Ne kazandığınıza bakmadan hala kızların peşinde koşuyorsunuz bence sorunu kendinizde arayın. Bunu da erkek düşmanlığından söylemiyorum az kafanızı kullanın ya. Ölesiye sevsin iki kişi? e taş mı yiyeceksiniz? o sevgi öyle mi devam edecek?
211 Yorumla- 5 ay
Yanı eskort gıbı fiyat lazım bır kızı almak ıcın öyle dıyorsun kısaca, karsıdakı kız eğer zenginse karsıdakı ısteyecegıde kendıne denk ıstemelı zaten yüzde yüz zengın kız fakır erkegı napsın ama kız babasının evınde b'klu donuyla gezıyorken erkegın zengın paralı olmasını istemeye ne hakkı var sız kendınızı ne zannedıyordunuz ben anlamıyorum ki , fakır olayım hıc bır mesleğim olmasın hıc bır ise yaramayayım ama erkek bana baksın zengın olsun , sen ona ne vereceksin sadece cinsellik mi zengın erkek senı ne dıye hayatına bir ömür boyu bedavadan bakmak ıcın alsın?
Cevap sahibi5 ay@Leuvergnex
Okuduğunu anlamaktan aciz arkadaşım. Kadın çalışsa bile 2 asgari ücretle nereye geçinecek diyorum halaaaa aynı tas aynı hamam- 5 ay
Tamam yanı ekonomı zor dıye soruyu soran gıbı adamlar napsın hıc mutlu olmasın mı evlenmesın mı ben şu an 40 k alıyorum ev benım kiram yok ama anca yetıyor tek olsam bıle , ekonomımın farkındayım o yüzden evlenmek istemiyorum evlılık bana göre de saçma ama asıl mesele sırf böyle düşünen bağzılarınız yüzünden mılletın ne sevgiye ne de insani değerlere inancı kalmıyor evlılıgı sadece erkeklerın alım gücü üzerınden değerlendirmeye devam ediyorsunuz, bır erkek 100 k da alsa kendısını sadece parasının alım gucu ıyıyse evleneyım değilse evlenmemeyım dıyen bır kadınla neden hayat kurup duygusal bır ılıskı kurşun kı , ekonomı kötüyse sadece erkeğe kötü degıl kadına da kötü siz kadınsınız sırf dıye eğer aileniz zengın degılse askerı ücret alan bır adama neden kız pesınde koşun diyemezsın, zengın bır kızın peşinde koşamaz evet ama kendısıyle maddı olarak denk bır kızla hayat yaşamak isteyebilir , senın kafan ben fakırım ama fakır erkek bana yazmasın ben kadın olduğum ıcın zengın gelsın kafası bu eskortluk kendıne fıyat bilmekten başka hıc bır sey değil aynaya bak önce derler adama
Cevap sahibi5 ay@Leuvergnex Tamam.
- 5 ay
Neysekı her kız sizin gibi düsünmüyor aranızdan bazılarınız böyle çıkıyor işte babası otobüsls ise gidiyor ama beraber evleneceği erkegın paralı olmasını ıstemenın haksızlık olduğunu bılecek kadar onurlu ve gururlular
Cevap sahibi5 ay@Leuvergnex Böyle düşünmeyenlerin sonunu çok gördüm ben, söylemiş olmak için değil gerçekten sonunu çok gördüm. Bir tatil için 2-3 sene bekleyecekler, asgari ücretli işlerin çoğu daha da yorucu ağır işler, eşi evden geldiğinde oram ağrıyor buram şöyle yorgunum diyip ilgisizlikte artacak, sonlarını kendileri görür. En gururl ve onurlu sen ve gelecekteki eşinsin tamam
- 5 ay
Bana aldıgın maaşı söylesene
- 5 ay
Bide evde babanın aldıgı maaşı söyle
- 5 ay
Babanın ve senın aldıgın maaşdan düşük alan hıc bır erkek sana bakamaz evlılık hayalı kuramaz sonuna kadar haklısın ama asgeri ucret alıyorsan veya fakırsen senın paralı erkek istemeye hakkın yok eğer eskort gıbı kendını pazarlamayı düşünmüyorsa birisi bu kadar basit bır argüman daha fazla uzatmayacagım iyi aksamlar
Cevap sahibi5 ay@Leuvergnex Tamam
Gizli Üye(25-29)5 ayYorumları okuyorum da kimse sorunun kaynağına inmemiş. Çalışmak yani birileri zamanını satın alır sonra birikim yapar kendi işini kurarsın. Günümüzde problem yaşanan tam da bu kısım. İş yaşam dengesinin kurulamaması. Örnek Avrupa 4 gün çalışıyor. Yeni nesil çalışma şekilleri var hibrit, uzaktan vb ama günümüzde bunu kamu uyguluyor sadece. Aslında çalışan insanlar vasat şartlara tamam dediğinden işverenlerde bunu suistimal ediyorlar. Yapılması gereken iş yaşam dengesinin kurulması yani işyerinde geçirilecek sürenin azaltılması. Daha sonra bir sermaye ve dolayısıyla ilişki aşamasına geçebiliriz...
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)5 ayEee. okadar ilişki uzmanları, pualar. Defalarca söylediler. Kadınlar statüye bakar diye. Abilerimiz çevremiz söyledi. Kadınlar paraya bakar diye. Bu kadar insan boşuna mı söylüyor. Hiç mi doğruluk payı yok. Hiç mi yaşanmışlık yok. Kadınlar kendine denk ya da altında bir erkekden hoşlanmazlar. Nerede müdür, amir, fenomen, ünlü, statüsü yüksek birisi var onunla her niyetten görüşüler. Parası olmayan yakışıklı bile olsa. Statüsü yoksa hiçbir anlamda ne arkadaş ne sevgili, ne tek gecelik ilişki düşünmezler. Bin kere söyledik inanmadiniz. Bak şimdi bunu gördüğüm iyi oldu. Sizde görün ve aklınızı başınıza alın artık. Bizi yalanlamakdan vazgeçin. Bak burada bu adam bu soruyu sorarken dediğime geldi mi. Geldi. Alın size kanıt!!!
02 Yorumla
Cevap sahibi5 ay@aceleon okudum , anladım. Ama onlar bazı durumlarda geçerli. Birincisi o tip erkeklere bakan kızlar -25 genç ergenliğini atlatamamiş heyecan arayan kadınlar. Alfa erkek peşinde olan kadınlar. Ayrıca bu tür erkeklerde özgüven tavan. Çevresi kalabalık. Ortamı var yani. Ayrıca sohbeti muhabbeti senden, benden iyi. Kadına melek gibi davranmayan, kadınla alay edebilen, özgüvenli erkekler. Ayrıca bu tür erkekler çevresinden birini buluyor. Onların çevresi de genelde mahalle kültürü. Varoşlarda. Sokaklarda. Az kişinin yaşadığı mesken mahallelerde. Bu tür küçük mahallelerde herkes herkesi tanıdığı için ve küçük yer olduğu için insanlar birbirine muhtaç. Emin ol metropollerde bu işler daha zor metropolde yaşayanlards Metropolün mahallelerinde bu işi yapiyor. Ayrıca metropolde yapsa bile adam özgüvenli. Tanışmayı konuşmayı senden benden iyi biliyor. Hızlı akıyor. Korkmuyor. Kadını ilk günden yapıyor. Bizim gibi önce kadına yatırım yapalım sonra kayalim demiyor. Direk kayıyor. Ayrıca onların kaydıkları kızlarda kişisel gelişimini tamamlamış varoş kızlar. Varoş olmasa bile heyecan arayan. Tehlikeli erkek seven. Aksiyon seven kızlar. Tehlikeli erkek çekici geliyor daha maskulen daha erkeksi. O keko dediğin erkekler emin ol senden benden daha erkek geliyor kadınlara. Cesur, korkusuz, atılgan, tehlikeli erkek. Kadın için çekici özelikler bunlar. Ama bu tür erkeklerde bir süre sonra belli bir yaştan sonra ya ortamin kaşarı olmuş kadınlarla, ya pavyonda çalışan kadınlarla ya da eskortluk yapan kadinlara sevgili oluyor. Evlenemiyor çoğu evlense bile karısıni pazarliyor ya da karısı aldattı diye karısını bıçaklıyor
Cevap sahibi5 aySenin sorunun ne? Neden yorumuma yazma gereği duydun? Sana bişey diyen oldu mu. Ben orada soruyu sorana yorum yaptım senin sorduğun soruya mı yaptım. Halen ne yazıyorsun anlamıyorum. Banane senin evlilik hakkındaki düşüncenden. Ne boş yaptın be kardeşim. Çok boş adamsın keşke ölsen
- Para & Ekonomi konusunda 541 cevap paylaştı.
5 ay
Para soran kiza o**pu muamelesi cekmek lazim.
10 Yorumla Tamam da aile geçim sorumlusu erkektir, asgari ücret alan insanlar da kendi meslek öğrenebilir, mecbur değil asgari ücret için, ben 2025 de asgari ücret 3 katından fazla kazanıyordum, ama elimde kaç meslek var hala ne öğrenirim diye uğraşıyorum, eğitimler alıyorum, ya sabit kalıp gelene razı olacağım, ya kendimi geliştirmeye ve gelirimi artırmaya çalışacağım, ve Allah bana verdiği akılı diğer insanlara da vermiş, vaktinizi boş geçirmeyin kendinizi geliştirin bu şikayetleriniz olmaz
12 Yorumla- 5 ay
Erkek evin lideridir, ayrıca kaç kadın eziyet, sıkıntılar ve başka sorunlar içinde çalışıp eve gelip evdeki derdi çekmek ister, neden istesin ki, bence erkek ve kadın sorumluluklarına göre yetişmeli ve ona göre yaşamalı, ben şahsen evlensem hanımım evde olsa normaldir, ama derse ki benim şu şartlarda işim var çalışmak istiyorum çalışabilir, bu sefer eve gidince benim onun işlerine yardım etmem gerekiyor, çünkü ikimiz de çalışıyoruz
Maaşımı bana eşim sormazken sen kimle sohbet ediyorsun da maaşımı sorma hadsizliğini yspıypr bu tipler?
Biri sana bşrbirinizi yeni tsnırken maaş soruyorsa aradığı şey paradır, aşk değil.
Sende ona dAmının darlığını, popodan verşp vermeyeceğini sor. Neyini satacakmış onu öğren.
00 Yorumla
5 ayMaddiyatı ve geliri önemseyen insanlar o şekilde yapması normal bir şey. Bir de şu var bazı insanlar mantık ile hareket ederken bazıları da duyguları ile hareket ediyor. Mantık ile hareket eden insanlar da asgari ücret ile hayat standartlarının nasıl olacağını düşündüğü için ona göre hareket ediyor.
00 Yorumla
5 ayBunu kadınların paragöz olarak algılama ama bu devirde asgari ücret çok zor 🤷bak ben kpss çalışıyorum alacağım maaş taş çatlasın 60 bin bazen kendime diyorum acaba geçinebilir miyim diye masraflar çok her sey pahalı ben yeni kapandım kendime tesettür kıyafetleri alacam diyorum cebimde 20-30 bin TL olması gerekiyor
00 Yorumla
5 ayMaddiyatçı veya kriter karşılamama olabilir.
Çoğu böyle ülkemizde maalesef. Bunun en tipik örneği düğün, takı istekleri absürt masraflar olarak görebilirsin :)
Bence bu tip kızlarla beraber olmaktansa bekar kalmak veya yurt dışından biriyle tanışıp evlenmen daha mantıklı olacaktır.
00 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 1,8b cevap paylaştı.
5 ayBu bisey mi bende engelli maaşı alırım o daha kötü bir kız için..
Sen azından çalışın da alın
Ben çalışmadan oturduğum yerden para alırım.. ama az para alırım
Bu devirde maalesef çogu kızın karşı tarafta ki beklentisi maalesef çok fazla..
01 Yorumla- 5 ay
Sen yanlış bisey yapmıyon merak etme..
Gizli Üye(25-29)5 ayAilenin durumu iyiyse sorun etmezler veya evin varsa aksi takdirde sorun etmeleri gayet normal degil mi? Ciddiyet gözüyle bakamazlar evlensen asgari maaşla yetinilmez ki? Eşinin ancak memur maaşı falan alması lazım. Tek memur maaşı ile bile geçinilmiyor iki kişi çalışıyor buda gerçekler... Zor ama durum bu
14 Yorumla
Soran5 ayAilemin durumu iyi değil. Ciddiyet gözüyle ne demek bakmıyorlar? Tek asgari ücretle geçinilmez zaten. İki kişi de çalışır ve hatta ek gelir kaynakları da elde edilebilir. Gerçekten birbirini seven ve evlenen bir çift tanıyorum böyle. Her şey paraysa kimse kimseyi gerçek anlamda sevmemiş demek oluyor zaten.
Cevap sahibi5 ayBen ne dedim sana iki kişinin çalışması gerekiyor dedim zaten yani senin çalışmayan kadınla olmaman lazım.
Soran5 ayBen de çalışmayan bir kadınla olmak istiyorum demedim zaten 😄😄
Cevap sahibi5 ayTamam mecburiyetin ama bu durum. Her kadında çalışmıyor işte yani kriterler yarıya iniyor
Gizli Üye(36-45)5 ayKadınlara da hak verin o da geleceğini düşünüyor. Ilişki ilerleyip evlilik noktasına gelse sorun yok ama çocuk olursa kadın çalışamayacak ve sorunlar başlayacak. Bunların farkında olduğu için uzak duruyor. Ama seni sen olduğun için sevecek, maddiyata hiç bakmayacak biri de çıkacaktır.
27 Yorumla- 5 ay
Ama seni sen olduğun için sevecek maddiyatına/tipine şuyuna buyuna hiç bakmayan biri de çıkacak bu yüzyılın avuntusu gerçekle alakası yok
Cevap sahibi5 ay@Dkdkdkdkddöödödk olur olmadık hayatlar yaşadığınız yerde yoktur doğru. Ben doğru düzgün hayatlar yaşayanlardan bahsediyorum.
- 5 ay
Laf ebeliği yapmayı bırakın ya biyoloji ortada kimse kimseyi olduğu gibi tipine maddiyatına bakmadan sevmez sevdim diyen kendini kandırır
- 5 ay
@Alara32 kimse size hayır kurumu olun demiyor zaten tetiklenmeden önce yazdığımı doğru anla
5 ayVallaha paranın konuştugu bu dünyada doğru insanla evlenmek çok zor kardesim
Ben basına gelen talihsiz bi olaydan dolayı maddi bir çok imkanını kaybedip eşinin cocuklarının yüz cevirdigi insanlar biliyorum.
Allah kimseyi düşürmesin🙏
Yoklukla çaresizlikle imtihan etmesin. Amin
O yüzden bence senin gibi asgari ücretli birini bulursan ancak onla anlaşabilirsin.Diger türlü çok zor.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)5 ayBeklentilerini yüksek tutuyorlar bir anda boşluğa düşüp kaçıyorlar
ama sana konuyla alakasız bir şey diyim gerçekten asgari ücret çok az kimse istemiyor yani çalışan kimse istemiyor pek fazla asgari alan kalmadı bence başka işlere bakabilirsin çünkü ekonomi çok kötü aylık 100 bin lira bile zor yetiyor insanlara13 Yorumla- 5 ay
100 bin lira yetmiyorsa harcamaları çoktur. düz ev iş ev iş insanı için 100 bşn iyi para hele gene aile yanında kazanırsan. her ay ne kadar biriktirsem moduna girersin
Cevap sahibi5 aySen olaya çok farklı bakıyorsun tek kişide olsan evin araban yoksa insan gibi istediğini istediğin yerde giyinip yiyip içmeyip insan gibi yaşayıp sosyal hayatın yoksa ev iş iş ev yaşamanın bir anlamı yok
- 5 ay
eskiden de hayatım ev okul ev okuldu pek bir şey değişmiyor. ev araba bu düzende 5 seneye olur gibi. benim hayattan beklentim 35ten sonra 4 gün çalışıp 3 gün tatil yapmak. 3 gün arabama atlayıp yakın şehirlerde deniz kenarı belde de takılmak. ondan ot gibi yaşıyorum ama 7 sene dişimi sıkıp sabretmem 20 sene kafa dinlememi sağlıcak. 50 gibi belki deniz kenarı belde de daha çok takılırım. tek pişmanlık yeşil pasaport olmaması. yoksa hep gezerdim 40 tan sonra
Fondöten e zam geleli bunlar çok değişti çook..
Napsınlar badana parası lazım yoksa harabe..
boş ver dert etme aslan gibi ekmeğindesin sanada aslan bir kadın denk gelir. Zamanı gelince olur bunlar.19 Yorumla
Soran5 ayMakyajsız güzel kız neredeyse yok harbiden. Makyajsız öcü gibi olan kişiler çok. Hem tipsizler, hem de sağlam yakışıklı birini arıyorlar. Şımarıklığın zirvesini yaşıyorlar.
- 5 ay
Sizde makyaj yapsanız da biraz tipiniz duzelse kadınların karşılarındaki kişiye layık olmak için çabasi var en azından. Ma. m. n gibi tiplerinizle birilerine tipsiz deme özguveni nerden geliyor merak ettim. Hepinizde Chris hemsworth sanki
- 5 ay
Farkındaysan başkalarına laf etme önce kendine bak mükemmel miyim diye
- 5 ay
Hahah
Soran5 ayMakyaj yapmak özgüvensizlik belirtisi. Popüler kültürün kölesi oldum diyemiyorlar da kişisel bakımıma özen gösteriyorum, insanların içine düzgün çıkıyorum gibi bahanelere sığınıyorlar.
- 5 ay
Makyaj yapmak ozguvensizlik değil, makyaj yapmayan biri olarak söylüyorum. Çoğu arkadaşımi evinde de makyajlı gördüm. Kiz lisesinde okudum tek bir erkek bile yoktu ayrıca bulunduğumuz yerde de erkek lisesi yoktu. Herkes makyajla gelirdi dışarda müdür çevirse de yine de yaparlardı. Bazilariyla konuşurduk makyaj yapmayınca yüzümüz renksiz oluyor o halınızı beğenmemeye başlıyoruz derlerdi. Ya ben bile evde heves edip yapiyorum silince kendimi çirkin hissediyorum. Bunu sürekli yapan kişiyi düşünün bide o vazgeçebilir mi diye. O yüzden dötten sallama bilgilerini sağa sola satma.
- 5 ay
Yav bı makyaj yapınca morali duzeliyorsa kendine geliyorsa sorun nedir? Kadın olarak makyaj yapmasamda ben de far paletlerini rujları glosslari kozmetik ürünlerini takip ediyorum. Kadin olarak merakımiz bu. Burnun uzun mu? Gidiyorsun kontür yapıyorsun kısaliyor. Dudagin dolgun mu değil? Çekiyorsun dudak kalemini azıcık tasirarak ruj ve glossla bitirişi yapıyorsun al sana dolgun dudak. Kaşlarin dağınık ve az mı görünüyor aliyosun kas rengine uygun mikro fırçası olan kaş kalemini çizerek boşluklari dolduruyorsun. Iyi bir görünüm elde ediyorsun. Moralin düzeliyor aynada bazı zamanlar farklı biri gibi gözükmek hoşuna gidiyor. Kusur olarak gördüğün şeyleri bir fırçayla, boyayla düzeltiyorsun. Nerenize batıyor anlamadım. Her yaptıkları suç bu kadınların
Saçmalık tamamen istiyorlar ki zengin olsun herhalde bu ülkenin yüzde bilmem kaçıncı bu şekilde çalışıyor.. öyle davranıyor ise sil gitsin
30 Yorumla
Gizli Üye(36-45)5 ayBöyle demeyip seni kullansa daha kotu en azından dürüst davranıyor. Çoğu kızın iliskisinden beklentisi prenses olmak. Baba evinde girmediği lüksü hayal. ederek sevgili arayan çok genç kız var maalesef. Sana denk olan ve paraya değil karaktere önem veren birlikte büyümeyi gelişmeyi çözmüş birine denk gelesin
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)5 ayBen asgari ücretle çalışmadığım halde evlilik arefesinde nişan bozdum. Neden, maaşımı beğenmeyen bir hatun vardı karşımda. Şunu çok iyi öğrendim, bazı kadınlar karşısındaki insanı insan olduğu için parası için seviyor. Bu yüzden kadınlara artık pek acımıyorum.
01 Yorumla
Cevap sahibi5 ayDüzelteyim: ... insanı insan olduğu için değil* ...
Gizli Üye(30-35)5 ayBenim gibi yap her zaman kanka
Ben işsizim diyorum🤣
Halbuki öyle değil🤣
Kimsenin senin maaşını sorma veya işini sorma hakkı bulunmuyor
Heleki gelirini sormak kimsenin haddine değil
Benim gelirim 15-16m arası ama giderimde ona göre tabi07 Yorumla
Cevap sahibi5 ayİşsizim diyeceksin değer veren seninle kalsın
Değer vermeyende gidip hava alsın.
boş ver dert etme böyle şeyleri- 5 ay
😂😂😂 geliri 15-16 m olan insan burada takılıyor ha ne komiksin sen öyle 😂 ayrıca ben şimdi bekar olsam işsiz adamla işim ne? Ben çalışacağım ona mı bakacağım gitsin çalışsın. Erkeklerin zaten yapacağı tek şey çalışmak
Cevap sahibi5 ayGizlenmeyi unutmuşum
Cevap sahibi5 ayNeden bizler böyle yerlerde saman geöiremezmiyiz bu nasıl bir düşünce
Cevap sahibi5 ayNeden biz böyle yerlerde zaman geçiremez miyiz?
- 5 ay
Öyle insanların daha önemli işleri vardır. Burada takılmak yerine yatırım yapar hayatını yaşar
Cevap sahibi5 ayMerak etme gayet güzel yatırımlarım var
İşletmelerimde gayet güzel çalışıyor
Sen sanırım işverenlere sürekli iş yerinde çalışıyor gibi düşünüyorsun
Bir yönetim departmanı var bu departmanda bir ekip var bütün işleri yönetiyor
Yani benim zamanım kendime göre çok var.
5 ayDışarıda yenen bir hamburger menüsünün, dışarıda içilen bir latte'nin fiyatlarına bir bak sonra da aldığın maaşa. Yanlış anlama fiyatlar için seni suçlamıyorum ama kızların soğuk davranmasının nedenini öğrenmiş olursun bu sayede.
00 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 1,6b cevap paylaştı.
m 5 ayPara için evlenecek ya da konusacaksa biri isterse 2 asgari ücret al 3 asgari ücret alana gider. Sonra bulursa 4 asgari ücrete gider. İnsan da biraz onur olmali. Belkii ilerde daha iyi kazanacaksın boş ver oyle kişilerden uzak durun zaten
00 Yorumla
5 aySorun asgari ücret alman değil. Sorun evlenecek kadar maddi güvenliğini muhtemelen sağlamamış olman. Böyle bir durumda bir erkek evlilik düşünmez bedavaya nasıl kız bulup s****bilirim diye düşünür.
00 YorumlaTüm ihtiyaçlarını karşılayabilecek durumda olanlar tepki gösteriyor, alacağı ekmek sayısını düşünenler dünyaya hükmediyoruz masallarına inanmaya devam ediyor. Ortada ciddi bir zekâ sorunu var. Aziz Nesin'i bir kez daha sevgi ve saygıyla anıyorum.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)5 ayÇünkü sizi seveni değil sizi umursamayanı sıkmayanı kıskanmayanı darlamayanım peşindesiniz. Sizi sevmiyor bu kızlar paraya bakıyor. Ben 2 tane asgari ücret bile almayan çocuk sevdim ikiside terk etti çok sıkıyorsun diye ulan sevmesem arayıp sormam bile. Bir kız gerçekten severse senin maaşına bakmaz bile ama siz aman beni sıktı aman arkadaşlarımdan uzaklaştım diye diye kaybediyorsun
50 Yorumla
5 aySıkma tatlı canını kardeşim. Bende mimarım maaşım da çok şükür iyi. Süper ötesi değil ama iyi. Bende seçicilik yapıyorum. Dengine rastgelirsin inşallah. Dengine derken yanlış anlama maaş olarak değil ruhuna eş olacak seni anlayan birine...
00 YorumlaKusura bakmayin ama siz de çok şey istiyorsunuz hem güzel olsun hem yemek tapsin hem çocuklara baksln biz sadece praya bakiyoruz şimdiki erkekker kadının parasına bile bakiyor
111 Yorumla- 5 ay
Para her daim problem. Koçlar parayı sever diyorlar 😁
- 5 ay
@Zevksizhayat kovalar kadar değil
- 5 ay
Bende zengin eş istiyorum karşılığında sadakatimi vereceğim 😁
- 5 ay
@Zevksizhayat olmayan şey de verilmez ki
- 5 ay
😡😡😡😤😤😤
- 5 ay
@Zevksizhayat kadın parası yiyenlere ölüm
- 5 ay
Sizi sanki bir yerden tanıyorum hanımefendi
- 5 ay
@Zevksizhayat ben çıkaramadım
- 5 ay
Bir tanıdığa benzettim o zaman 😬😬
- 5 ay
@Zevksizhayat neyimi benzettin
- 5 ay
Zekanızı 🧠🧠🧠
Gizli Üye(25-29)5 ayBende eskiden varlikliydim bi kiz vardi her hafta arabayla alir yiyip icerdik. Gecenlerde yine bulustuk ama ben battim ne araba ne is kaldi. Oturdugumuzda kizin durumlari ogrenince yuz ifadesinden akan sirretligi gormeniz lazimdi sadece
12 Yorumla
Soran5 ayahaha para bitti, aşk, dostluk bitti. Ne para aşkıymış ya. Dünyadaki en büyük din para herhalde. Devletler parayı ortadan kaldırsa bunlar da yok olacak herhalde. 😂😂
Cevap sahibi5 ayNe bilim kanka bunlar namussuz insanlar ya. Zamaninda altin borc verdigim akrabamin kapida 2 tane mercedesi olmasina ragmen benim battigimi bilmesine ragmen altin borcunu vermiyor ben almadim diyor. E ben dedim sen almadiysan kim aldi? Ahahah bi beddua ettik simdi oda surunuyor kanka. Insanlar paraya tapar olmus. En guzeli herkesden uzak durup gercek ask gercek dostluk bulmak
5 ayHayat müşterek. O da çalışacak sen de çalışacaksın. Pes etmeyecek. Hazır yemek yok, hazır köfte yok
22 Yorumla- 5 ay
Senın gıbı kadınların ömrü bol hayatı mutlu olsun, kendıne fıyat bıcen eskort gıbı düşünen kızlar hıc emek vermeden, bır meslekle uğraşmadan bedavadan afedersın d'muz gıbı tembellık yapıp kapaklamaya çalışıyorlar, kendısı zengın olan kız tabıkı zengın erkek ister hakkı ama fakır kız zengın erkeğe kendını eskort gıbı pazarlayıp bedavadan hayat yaşamaya çalışıyor mıdem bulanıyor bunun gibilere
- 5 ay
Tesekkür ederim ben fikirlerimi söyledim
ben asgari ücretinde altında kazanıyorum maddi durumum kötüyken hayatıma birini almayı saçma buluyorum sende iyi bir gelirin olmadan neden ilişki peşinde koşuyorsun ki
00 Yorumlaher şey para değil ama en azından baştan dürüst bir tavır zamanla seni yetersiz görse daha çok üzülürsün.. Onemli. olan Çalışkan olmak zamanla şartları iyileştirir sin belki
00 Yorumla
5 ayKendi standartlarında birini bul o zaman hiç birşeyi başaramamış hayatta asgari ücrete kalmış erkeği kimse kabul etmez sen bi kadın olsan eder miydin
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)5 ayHerkes biz mi 5 kuruşsuz adama aşığım diye herkesi karşısına alsın iyi yapıyorlar müstehak :D
50 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 451 cevap paylaştı.
5 ayna bunu söyleyen kaç lria kaznaıyormuş?200 bin tl kazanmıyor ya tencere dibin kara benimki senden kara
boş ver paraya tapmayan kaıdnlar da var
00 Yorumla
5 aysoğuk yapan zaten insanda değildir para avcısı biridir fiyatı olan biridir sevin öylesinden kurtulduğun için.
02 Yorumla
Soran5 ayHerkesin bir bedeli var işte, bu kadar basitler 😄😄
- 5 ay
aynen öyle takma satlıkları kafana
Yani bu devirde çokta kızmamak lazım, dandik bi evin kirası bile 20-30 bin doğal olarak asgari ücretle geçim çok zor.
10 Yorumla
5 ayYaaaaaa bu çok kötü bir durum sanki onlar trilyon kazanıyorlar gibi soğuk mu yapıyorlar çok saçma ya asgari ücret alıyor diye aşağılama hakları yok
10 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 456 cevap paylaştı.
5 ayİlk görüş ve tanışma da kızlar yüzeysel özelliklere göre direkt eleme yapar.
16 Yorumla
Soran5 ayErkeklere duygusuz derler bir de. Kendileri de çoğunluk düz mantık yaşıyorlar bu hayatı 😄😄
- 5 ay
Erkekler duygulu varlıklardır, erkeğin hayatında duygusal kararlara yer yoktur
- 5 ay
Duygusuzsunuz
- 5 ay
@Paranoyak-Maan kendi bile inanmamiş dediğinde yazdığı cümlede bile çelişmiş
- 5 ay
Hanımlar daha açıklayıcı olmak gerekirse
Erkekler duygulu varlıklardır. Erkeğin, yaşam biçiminde, hayatında duygusal kararlar vermesine yer yoktur.
Bir kadının duygusallığı kadar duygu yoğunluğu yaşamayız belki, işte belki de bu yüzden merhamet ve vicdan duygusu kadar, bunun tam tersi olan kötücül duyguları da taşıyabiliyorsunuz. O kötücül duyguya yeter ki bir denk gelelim, bir hal bütün doğruları götürüyor o vakit. - 5 ay
merhamet ve vicdan nadir de olsa aynen canım katılıyorum
5 ayLa kölelik yapıcaklar kendi evlerinde bidesen istediği hayatı onlara veremezsin knk mantıksız yani yazmaları 😄
11 Yorumla- 5 ay
🤣
Demekki paracı biriymiş maaşına önem veriyor
20 YorumlaŞimdiki kızlar maddiyatçı.. İyikide baştan belli ediyorlar. Yinede azda olsa bir iki tane iyiler kaldı. Onlara denk gelmen dileğiyle..
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)5 ayNe güzel işte baştan belli ediyorlar
Sende kim samimi kim çıkarcı baştan anlıyorsun zamanın gitmemiş oluyor.
Sen böylelerine denkgelmissin kesinlikle ve kesinlikle sadece ilgi sevgi arayan çok kız var dünyada.
00 Yorumla
5 ayÖzellikle ilk buluşmada maaş soruyorsa, o kızdan hayır gelmez. İlk buluşmadan sonra soruyorsa da o kızdan hayır gelmez. Seven kız maaş sormaz..
00 YorumlaPara & Ekonomi konusunda 327 cevap paylaştı. Mevzu bahis zenginlik değil kardeşim. Hayatın acımasızlığı.. Asgari ücretle geçinmek diye bir şey yok. Sen sadece hayatta kalıyorsun.
00 Yorumla
5 ayBir kadın erkeğin aldığı maaşı merak edıyorsa onun bir fiyatı vardır. Fiyatı olan kadını sevsem escorta giderim.
00 Yorumla
5 ayasgari kazanan erkeğin kendisine faydası yok ki kıza olsun. asgari kazanıp kız peşinde koşmayı düşünüyorsun nasıl ek iş yapıcam diye düşünmek yerine
00 Yorumla
5 ayBide eşinin maaşını evlenince öğrenenler var, dert etme sen dua et karşına hayırlısını çıkarsın 👆👆
00 YorumlaZengin birini arıyorlar gezdirerek kıyafet alacak telefon alacak bol bol masraf yaptıracak biri anlayacağın çıkar ve menfaat üzerine kurulu ilişkiler
00 Yorumla
5 ayFakirsin birader. En azından kızların bakış açısı bu şekilde fakir adama kızlar bakmıyor çünkü isteklerini karşılanmayacağını düşünüyorlar.
00 YorumlaDenemeye devam. Ayrıca maaş nasıl soruyorlar yav
04 Yorumla
Soran5 ayMeslekten sonra asgari ücret alıyorsun yani? diye soruluyor genelde
Soran5 ayMilletin en küçük ayıbı bu, onlar için normal 😄😄
- 5 ay
Aynnen ben hiç maaş sormam. Ayıp yani. Ne iş yaptıgın belliyse aldığın maaş da bellidir
Erken davranmaları iyi olmuş. Evlendikten sonra yüzüne çarpanlar tanıyorum.
10 Yorumla
5 ayPara güçtür paraya bakıyorlar demek ki sende konuşma onlarla bu kadar kolay
10 Yorumla
5 ayKadın sadece kendini değil gelecekteki evlatlarını da düşünüyor demek ki dkfk
10 YorumlaHahhh hakli deyilermi onlard luks icibde yasamak istyor
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)5 ayBen asgari ücretle çalışan bir kadın olarak bi ilişkiye başlamayı kendime hak görmüyorum. Asgari ücretle karşındakine ne vaat edebilir ki insan?
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)5 ayParasız kızlar onlar. Ben 5 asgari ücret kazanıyorum. Eşim 1. Gördüm sevdim beğendim. Umurumda olmadı. Çünkü benim zaten var. Babadan ev araba var. Erkeğe muhtaç değilim
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)5 ayEğer erkeğin evi yok ise haklı. Kiralar 25.000 30.000 TL diye biliyorum asgari ücret 28.000 TL nasıl yetecek fatura giderler vs de var yani kimse kıt kanat geçinmek istemez
02 Yorumla
Cevap sahibi5 ayYahu ne alakası var ya para için evlenmek ile ne alakası var ama ne yani kiralar 25.000 30.000 TL diye duyduğum kadarı ile hatta 45.000 TL ile olan da var yani kimse kıt kanat geçinmek istemez yani bu devirde yarın ne olacağı belli olmaz evi olan erkek bir adım öndedir gözümde zaten hiç kirada oturmadim bilmiyorum
5 ayOnlar doğru insanlar değil. Bir şey kaybetmemissin yani
00 Yorumla- Devamını Gör (82)
Devamını Gör(127)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Para & Ekonomi > Sorular > Asgari ücret aldığımı söyleyince kızlar soğuk yapıyor. Neden böylesiniz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 