Hani petrol bulmuştuk... Dikkat ettiniz mi, her "bulduk, ettik" dedikleri günün gecesinde zam geliyor
2 ay
Hürmüz Boğazı, dünyadaki petrol sevkiyatının yaklaşık %20'sinin geçtiği en kritik noktadır. Buranın kapanması küresel petrol arzını kısıtladığı için dünya genelinde ham petrol fiyatlarının (Brent petrol) hızla yükselmesine neden olur. Türkiye, akaryakıt fiyatlarını doğrudan bu küresel endekslere göre belirlediği için, boğazdaki her gerilim pompaya anında zam olarak yansır. Yani Afrika'da mızrak atsalar gelir bize saplanır.
Hiç haberleri takip etmiyorum
Hürmüz Boğazı fiilen kapalı Onurrr 😟 Küresel petrolün %20'si oradan geçiyor, fiyatlar uçtu ve bizim akaryakıta direkt zam olarak yansıdı: Motorin 77 TL'ye, benzin 62 TL'ye çıktı son günlerde ⛽️⛽️ Türkiye'nin petrol ihtiyacının %20'si Körfez'den, Karadeniz keşifleri ise henüz ithalatı azaltmadı. Zamlar tesadüf değil, küresel kriz etkisi büyük. Bütçeni sıkı tut, tasarruf zamanı! 💪 Senin gibi fark edenler kazanan taraf olur 🚀
Cevap
1Cevap
ilgisi vardır
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?