Boykot muhabbetleri hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bunu yapan çoğu kişinin altı boş, manasız hareketler yaptığını ve deli saçması şekilde savundukları için altı boş konuşmaları beni çıldırtıyor artık. Adam elinde iPhone telefon, tüm ödemelerini kredi kartı ile yapıyor ama boykot ediyor. Belli 2-3 marka öğrenmiş ama diğer hepsini alıyor, boykot ediyor. Bugün markette 3 kadın alışveriş yapıyor, birisi diğerine o boykot ürünü nasıl alırsın diyor ama tepkiler falan inanılmaz cringe, diğeri de ne yapayım bunun gibi iyisi yok o yüzden boykot yapamıyorum bunu diyor. Kaldı ki demir çelik ihracatının en yoğun olduğu ülke Türkiye şu anda. Çok uzun yazdım neyse benden bu kadar shshjdjd

Güncellemeler
2 ay
Arkadaşlar islam düşmanı falan değilim ne alakası var 😂😂 boykot dediğin ya tamamiyle yapılır ya da yapılmaz o taraf biraz boykot bu taraf biraz serbest öyle bir mantık mı var kaldı ki elimdeki kredi kartı ile boykot konuşan hiç konuşmasın bir zahmet
Boykot muhabbetleri hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla