Asgari ücretin altında sigortalı çalışıyorum, bu eczane işinden çıkmalı mıyım?

Merhaba arkadaşlar size bir şey danışmak istiyorum ben 26 yaşındayım geçen sene bu zamanlarda bir eczaneye başvurdum çalışmak için bana 10.000 TL teklif etti (asgari ücret 22.000 iken onu belirteyim) ben de iş öğrenirim zamanla maaşım artar diye tamam dedim kabul ettim çünkü daha önce hiçbir iş deneyimim yoktu ama kendine güvenen bir insandım. İki ay bir deneme süresi olur ondan sonra yükselir dedi ben de bunu kabul ettim daha sonrasında beni 10.000 TL’ye sekiz ay çalıştırdı. Sigortamı da 5 gün yaptı tam zamanlı çalışan olduğum halde. Şimdi de maaşımı 15.000 yaptı sigortamı 10 gün yaptı. Mayıs’ta bir sene olacak işe gireli bir sene olunca bana hatırlat maaşını falan düşünürüz bir şeyler dedi eczanede çok yoruluyorum dışarıda gidip geliyorum reçete giriyorum SGK’ya gidecek reçeteleri yapıyorum gerçekten aşırı yoğun bir eczane bir de. Bir sürü iş yapıyorum çay kahveye de bakıyorum zaman zaman.. ben bu işten çıkmalı mıyım?
Asgari ücretin altında sigortalı çalışıyorum, bu eczane işinden çıkmalı mıyım?
Cevapla