Merhaba arkadaşlar size bir şey danışmak istiyorum ben 26 yaşındayım geçen sene bu zamanlarda bir eczaneye başvurdum çalışmak için bana 10.000 TL teklif etti (asgari ücret 22.000 iken onu belirteyim) ben de iş öğrenirim zamanla maaşım artar diye tamam dedim kabul ettim çünkü daha önce hiçbir iş deneyimim yoktu ama kendine güvenen bir insandım. İki ay bir deneme süresi olur ondan sonra yükselir dedi ben de bunu kabul ettim daha sonrasında beni 10.000 TL’ye sekiz ay çalıştırdı. Sigortamı da 5 gün yaptı tam zamanlı çalışan olduğum halde. Şimdi de maaşımı 15.000 yaptı sigortamı 10 gün yaptı. Mayıs’ta bir sene olacak işe gireli bir sene olunca bana hatırlat maaşını falan düşünürüz bir şeyler dedi eczanede çok yoruluyorum dışarıda gidip geliyorum reçete giriyorum SGK’ya gidecek reçeteleri yapıyorum gerçekten aşırı yoğun bir eczane bir de. Bir sürü iş yapıyorum çay kahveye de bakıyorum zaman zaman.. ben bu işten çıkmalı mıyım?
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer