
Bu konularda oldukça katıyım. Normalde ufak paralar ise karışmam kendi parası neticede ama ben paradan çok onun üzülmesine üzülürüm... 🥹🥹🥹

Bu konularda oldukça katıyım. Normalde ufak paralar ise karışmam kendi parası neticede ama ben paradan çok onun üzülmesine üzülürüm... 🥹🥹🥹
Bence bu durumda öncelikle onunla sakin bir sohbet açardım, çünkü büyük yatırımlarda birlikte karar vermek ilişkiyi korumak açısından çok önemli. Zaten dediğin gibi küçük paralar farklı ama böyle riskli kararlarda birbirimizin görüşünü almak, sevgimizi ve güvenimizi korumanın yolu bence.
Habersiz yaptığı için güvenim sarsılır bugün onu gizli yapan yarın başka şeyler yapar buda insanı şüpheye düşürür , yapacaksa yapsın zaten engel olmam ama haberim olsun isterim
Sevgiliyken çok da fazla söz hakkı olduğunu düşünmüyorum. Ama evliyken birlikte karar verilmeli..
😂😂😂😂😂😂😂
Niye güldün
Senin sınırlarını seviyorum herkes haddini bilecek 😂
Ahahhaha teşekkürler
Sevgili neyse de eşimse böyle gizli saklımız olması hoş olmaz
Senin gibi düşünüyorum kanka, mesele çoğu zaman para değil kalp kırıklığı oluyor 💔💸
Ben olsam önce sakin kalmaya çalışırım, “neden saklama ihtiyacı hissettin” diye sorarım. Çünkü esas sorun genelde iletişim ve güven oluyor. Ortak hayat planı varsa büyük riskleri tek başına almak sağlıklı değil.
Ona “bak birlikte kazanırız ama birlikte kaybetmeyelim” derim, oturur risk sınırını ve kuralları konuşurum 🧠✨ Yatırım konuşulur, gizlenmez. YTD 😛
Cevap
6Cevap
benden habersiz bir şey yapamaz
Anlıyorsa tamamda kaybettiğini gormiyim yoksa yıllarca o para olsaydı şimdi şunu yapardık bunu yapardık derim😂
Mesele paradan ziyade güven. Ortak bir gelecek planlanıyorsa, bu boyuttaki riskler gizli değil, konuşularak alınmalı.
Parası varsa yapabilir, ben yatırım fikirlerine nasıl karışırım.. Ben de yatırım yapıyorum kimseye sormuyorum
Sevgilimin parasına karışma hakkım yok. Eşim ise sormalı
Ins dogru yere yapmistir derim ne olacak para onun sobucta
Sevgilimse ilgilenmem ne yaparsa yapsın. Eşimse sıkıntı çıkarırım
Yani eşimin işine karışmam zaten ama niye gizli nşye haber vermiyor niye danışmıyor
Benden habersiz yapması imkansız. Sevmem öyle gizli saklı şeyler.
Sevgiliykenbbeni alakadar etmez abide evliyken de gizli okamdigi surece ufsk ufak yatirabilir
hiç anlamam bunlardan ondan yorum da yapmam sanırım ful kaybederim :(
Hiç hoş bir tepkim olmaz
Büyük ihtimalle bayağı kızarım
Böyle bir şey yapmaz zaten
Sinir bozucu ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?