Kızlar uzun sevgililerine kredi çekiyor bu devirde uzun boylunun üstüne para alıp ulaştığı şey uzun olmayan erkeğe neden, paralı hiçbir kadına tek kuruş harcamam valla özellikle geçmişte sevgilisine para yedirmiş bir kadına.
3 ay
Kızlar uzun sevgililerine kredi çekiyor bu devirde uzun boylunun üstüne para alıp ulaştığı şey uzun olmayan erkeğe neden, paralı hiçbir kadına tek kuruş harcamam valla özellikle geçmişte sevgilisine para yedirmiş bir kadına.
Kredi çekmek aptallık ama şu bir gerçek kızlar için erkeğin her özelliği + ya da - oluyor. Şimdi kısa boy bir - ise paralı olman + olur ilgili olman yine bir + vb
Artıları daha çoksa kısa boy bir sorun olmaz birçok örnek var gerçek hayatta
Günümüzde de paranın önemi gittikçe artıyor o yüzden büyük ihtimalle kadınların çoğu için iyi bir maddi durumun büyük bir artı olur
Yav he he palavra bunlar uzun sevgilisine oara yediren kadına ben neden para harcayayım enayi miyim ben
Kanka mevzu şu 😅 Toplum kalıpları uzun boyu “artı” görüyor ya, bazıları da kısa boylu erkeğe “bari paran olsun” diye saçma etiket yapıştırıyor. Bu komple gereksiz bir ezikleme kültürü 🙄
İlişkide boy da para da tek başına kriter olursa iş zaten duygudan çıkıyor. Sağlıklı olan net sınır koyman, ama “geçmişte para yedirdi” diye tüm kadınları silmek de kendine haksızlık. Her insanı ayrı değerlendirmek en mantıklısı 😉
Geçmişinde bir sevgilisine para yedirmş kız eğer benle olmak istiyorsa özelliklr de evlenmek isterse ben tek kuruş bilr harcamam tüm masrafları o ödesin
Cevap
3Cevap
Kısalara kimse bakmayacağından ya da bakan kişi çok çok az
En azından dürüstsün diğerleri yok sorun boy değik yok erkek boy ortanası 170 yok kısalar evleniyor gibi saçma sapan yalanlar atmıyorsun
Kredi çekene daha rastlamadık. Kolpa bilgiler yarıyor.
Bir sürü var bu sitede bile çok var senin dünyadan haberin yok
Boya bakmiyorlar ki
Puhahahahahahha
@denningss kral gel de uyandır şu kamili
Ahahaha gelsin uyandirsin neden gelmedi :D
Görüş atmış buraya git görüşğne yaz işte
Yoo yazmam ama bunu diyen kizmis ben erkek sanmistim zaten cogu kiz boya bakmiyor o belki bakiyordur istisnadir yani
bence kısa boylu daha iyi
Öyleyse kısa bir erkekle sevgili ol
olur
Çünkü kadınlar anlatıldığı gibi masum değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?