Eski sevgilim yay burcu. Özel bir sebepten dolayı ayrıldık. Sonra pişman oldu ben korkmuyorum artık dedi geri geldi halâ sevdiğim için tam affedecektim ki yine vazgeçti. Benim şaşırdığım şey bu yay burçları vurdumduymaz olur, gezer tozar. Tamam yine öyle ama bir haftadır aşk acısı çekiyo bu bariz belli ve depresyonda. Sende gurursuzmussun affetmişsin diyeceksiniz belki ama bu sefer ben aradım onu. Sevgili olmasakta arkadaş kalalım diye. Halbuki halâ seviyorum o da bunun farkında. Zaten sevgililik falan bana göre değil benim canım yanıyo sadece arkadaş kalalım, bu sadece sana özel birşey değil, ben kimseyi hayatımda istemiyorum dedi.
Ne bileyim hayatında biri olduğunu duyarsam canım yanar da diyo, eskisi gibi olamayız da diyo. Özlediğini de söylüyo ama neden imkansızlaştırıyo anlayamıyorum.
Onu yeniden kazanmayı çok istiyorum, korkularının bitmesini de. Yay burcu olan ya da sevgilisi olan varsa yazsın be😔
Ne bileyim hayatında biri olduğunu duyarsam canım yanar da diyo, eskisi gibi olamayız da diyo. Özlediğini de söylüyo ama neden imkansızlaştırıyo anlayamıyorum.
Onu yeniden kazanmayı çok istiyorum, korkularının bitmesini de. Yay burcu olan ya da sevgilisi olan varsa yazsın be😔
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar