• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Güzellik & Bakım

İncel erkeklere neden sans vermiyorsunuz kizlar?

Hdhdhhdfhfffff
Hdhdhhdfhfffff Takip Et
Xper 2 Yaş: 30
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor

Kasli yakisikli uzunum ama hic kiz arkadasim olmadi 28 yasindayim hicbir kizi opmedim

İncel erkeklere neden sans vermiyorsunuz kizlar?
Cevapla
Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

Yapay Zeka Cevapladı

Ne-She
Ne-She Takip Et
Fenomen
1 yıl
  • Merhaba 😊 Öncelikle, kişisel özelliklerin veya dış görünüşün biriyle güzel bir ilişki yaşamana engel değildir. Kaslı ya da uzun boylu olmakla ilgili bir problem yok, sadece doğru kişiyi bulamamış olabilirsin. İnsanların ilişkide ne aradığı farklıdır, herkesin tercihleri ve beklentileri değişir.

    Belki biraz daha açık ve samimi bir şekilde tanışmalara fırsat tanıyabilirsin. Bu süreçte kendine olan öz güvenini güçlendir ve aşırıya kaçmadan doğal halinle iletişim kurmaya odaklan. Herkesin hayatına doğru kişi tam zamanında gelir, bu yüzden sabırlı ol ve kendinle barışık bir şekilde ilerle. Eminim ki seninle harika zaman geçirecek bir kız arkadaşla yollarınız kesişecek. Pozitif ol ve o güzel enerjine odaklan! 💪✨

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

2

Cevap

4

Cevap

  • King_005
    King_005 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21 , eic 100%
    1 yıl

    Bu yaşa Kadar bulamadıysan para biriktir çık yurt dışı dünya turuna özelikle Asya ülkeleri bunlar adeta yabancı aşığı

    1
    0 Yorumla
  • milliyetçitalebe
    milliyetçitalebe Takip Et
    Xper 2 Yaş: 24
    1 yıl

    Kendini kızlara incelim diye tanıtırsan şans vermezler bende incelim ama kızlara bunu söylemem asla gerçi iletişim kuramıyorum kızlarla zaten

    1
    9 Yorumla
    • Hdhdhhdfhfffff
      Hdhdhhdfhfffff
      1 yıl

      Ben eskiden incelim diyordum acıyıp sevgili olsunlar diye dhmvc

      Yorumla
    • milliyetçitalebe
      milliyetçitalebe
      1 yıl

      Aga ciddi misin aq yıllarını heba etmişsin kadın milleti acır mı sence erkeklere üstelik birde incelim diyen bir erkeğe?

      Yorumla
    • Hdhdhhdfhfffff
      Hdhdhhdfhfffff
      1 yıl

      Haklisin evet ama Şu an demiyorum hala olmuyor

      Yorumla
    • milliyetçitalebe
      milliyetçitalebe
      1 yıl

      Olur sen yeter ki incelim deme onlara

      Yorumla
    • Hdhdhhdfhfffff
      Hdhdhhdfhfffff
      1 yıl

      Tamamdirr

      Yorumla
    • milliyetçitalebe
      milliyetçitalebe
      1 yıl

      Belli oldu niye sevgili yapamadığın kızlardan hep sana acımalarını beklemişsin incelim demişsin o yüzden olmamış benle daha önce tanışsan seni değiştirebilirdim bir kendime sevgili yapamadım kendimi değiştiremedim zaten aq snsj

      Yorumla
    • Hdhdhhdfhfffff
      Hdhdhhdfhfffff
      1 yıl

      Evet ama artik oyle yapmiyorum yani sadece sanalda oyle yapiyorum ama acimalarini beklemesem de olmicak gibime geliyor ya

      Yorumla
    • milliyetçitalebe
      milliyetçitalebe
      1 yıl

      Bekleme bak olacak sana söz veriyorum kızlar acımasızdır çünkü hem kendin acımasız olacaksın hemde kızlardan acımalarını beklemeyeceksin o zaman olacak kız arkadaşın

      Yorumla
    • Hdhdhhdfhfffff
      Hdhdhhdfhfffff
      1 yıl

      Tamam artik acimalarini beklemiyorum o zaman burada cok dilendik mk zamaninda bi bok olmadi

      Yorumla
  • user9684883948
    user9684883948 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 97%
    1 yıl

    sen önce incelin anlamını ögren cırto😃 ne özgüvensiz, kadın düşmanı biriyle sevgili olucaz be

    0
    60 Yorumla
    • milliyetçitalebe
      milliyetçitalebe
      1 yıl

      Özgüvenli olan her erkek kadın dostu mu?

      Yorumla
    • user9684883948
      user9684883948
      1 yıl

      Virgül= örneklerde de kullanılan bir noktalama işaretidir.

      Yorumla
    • Hdhdhhdfhfffff
      Hdhdhhdfhfffff
      1 yıl

      Ozguvenimizi yukseltebilirdiniz ama ben reelde normal davranan biriyim incel gibi davranmiyom yine olmuyor gelip buraya icimi dokuyom sonra

      Yorumla
    • user9684883948
      user9684883948
      1 yıl

      Pardon? Anan baban yapsın o işi bizene a* kendi kendini eğiteceksin ilkokul çocuğu musun sen

      Yorumla
    • milliyetçitalebe
      milliyetçitalebe
      1 yıl

      Virgüllük bir şey yok özgüvensiz her erkek kötü değil özgüvenli her erkekde iyi değil

      Yorumla
    • Hdhdhhdfhfffff
      Hdhdhhdfhfffff
      1 yıl

      @milliyetçitalebe bunlar boyle olm kadin dusmani kadini sîkîp atan berkecanlarla yatiyolar

      Yorumla
    • user9684883948
      user9684883948
      1 yıl

      Kahkaha attım😂😂 la sen daha demin özgüvenimizi siz yükseltmeliydiniz demiyor muydun şimdi gelmiş bana kadın düşmanı, berkecanlarla yatın anca diyorsun😃 iki kız size yüz vermedi diye ergen gibi depresyona girmeyin

      Yorumla
    • user9684883948
      user9684883948
      1 yıl

      Ve orada özgüvensiz, kadın düşmanı diyerekten sadece kendini diğer cinsten üstün görüp egolu özgüvensiz olanlardan bahsettim ben. Ama onda da anlama potansiyeliniz yok😂 bugünde güldük bismillah

      Yorumla
    • milliyetçitalebe
      milliyetçitalebe
      1 yıl

      Serseri erkeği adam etme arzusu yerine özgüvensiz bir erkeğe özgüven kazandırsaydınız kadınlara saygılı bir toplumda olurduk incel diye bir şey olmazdı

      Yorumla
    • user9684883948
      user9684883948
      1 yıl

      Serseri erkekten kastın ne anlamadım tam olarak ama g*y biriyle sevgili olmuyoruz, size aşkım böceğim tipli biri gözükemez zaten sevgili olduğumuz kişi. Mantıken karşı cinse yani bize iyi hissettirir. Ve hiç bir kadın kendisine küfür edip bıçak sallayan biriyle sevgili olmaz diye düşünüyorum, en azından ben olmam. Size öyle gözüken erkekler varsa kendi sorununuzdur, dediğim gibi size aşkım canım diyecek değiller.

      Yorumla
    • Hdhdhhdfhfffff
      Hdhdhhdfhfffff
      1 yıl

      Chad birine ozguvebsiz gibi olsa da gel ben sana ozguben kazandiriyim derlerdi kizlar mk. Konu ozguben de degil red yemesek zaten ozguvenli olurduk. Hem biz hakediyoruz kizlari mk sporcu kasli uzun yakisilkli olarak mini etekli kizlar yaninda kekolar degil ben olmaliydim

      Yorumla
    • user9684883948
      user9684883948
      1 yıl

      He özgüven kazandırma meselesi de ilkokullarda sosyal bilgiler derslerinde öğretiliyordu sanırsam.. öğretmen biriyle sevgili olursan o gayette sana özgüvenli olmayı öğretir merak etme dnskkwlskalwdjdks

      Yorumla
    • user9684883948
      user9684883948
      1 yıl

      Red yemeyi kendine yediremiyorsan o kendi sorunundur kanka. Hayatta evet ve hayır diye iki tane seçenek var. Öğrettim mi oğlucum

      Yorumla
    • milliyetçitalebe
      milliyetçitalebe
      1 yıl

      Aşkım böceğim tipli biri derken ne demek istedin?

      Yorumla
    • milliyetçitalebe
      milliyetçitalebe
      1 yıl

      Serseri erkekleri düzgün birine çevirmek isterim diyen kız çok gördüm emin ol bu mümkün değil ama özgüvensiz bir erkeği özgüvenli birine çevirmek mümkün

      Yorumla
    • user9684883948
      user9684883948
      1 yıl

      Serseri olarak tanımladığınız ne diye soruyorum bende. Bizim çoğumuz zaten (bahsettiğiniz şey küfür eden, saygısızca konuşan rahat tiplerse) öyle kişilerle iletişim halinde olmak istemeyiz. Yanımızdaki kişi size öyleyse o sizin sorununuzdur, size balım falan diyip üstüne atlayacak hali yok çünki.

      Yorumla
    • user9684883948
      user9684883948
      1 yıl

      O da yine kişinin kendi sorunuyla alakalı işte. Özgüvensizlikte yine aynısı, red yemeyi kendine yedirememe mevzusu da. Ben bana saygısızca konuşan biriyle sevgili olmam mesela. O da yine kişinin kendisinde biten bir şey. Kabullenin artık

      Yorumla
    • milliyetçitalebe
      milliyetçitalebe
      1 yıl

      Bizde zaten size sövelim dövelim demiyoruz ne diyorsun sen sanki sövüp dövdük o yüzden sevgili yapamadık

      Yorumla
    • user9684883948
      user9684883948
      1 yıl

      Reddedilmeyi kabul edememenizi diyorum. Herkesin belirli bir kriteri vardır. Demek ki onu sizde bulamamış ve istemiyor. Bu kadar ya. Özgüveni de o kızdan beklemeyeceksin yani. 6 yaşında değilsen gidip kendin çabalayacaksın bi kendine saygın olsun falan diye.

      Yorumla
    • Hdhdhhdfhfffff
      Hdhdhhdfhfffff
      1 yıl

      Okulda bi kiz vardi mk hep yanima oturuyodu ama derslerim iyi diye hep ders hakkinda konusuyoduk dedim bugun ona gel kahve icek dedim yazmadi mk gel de incel olma hadi o redddetti diger denedigim tum kizlsr da reddediyor mk belki de yeterince cok kisiye teklif etmedim ama oyle yapsam da adim sapiga cikardi ve herkes benden korkardi kacardi mk

      Yorumla
    • user9684883948
      user9684883948
      1 yıl

      Ooohaaa nee kız sana yazmamiis kanka hemen incel ol havali falan aynen ya

      Yorumla
    • user9684883948
      user9684883948
      1 yıl

      Yazmak is-te-me-miş-tir. Bu kadar ya uzatma ya reddedilmişsin yok bilmem ne falan noluyor knk hemen kadın düşmanı olman falan mı gerekiyor. Türkiyede milyonlarca kadın var hemen ne bu ergen gibi depresyona girmek falan

      Yorumla
    • milliyetçitalebe
      milliyetçitalebe
      1 yıl

      Herkes reddederse özgüvensiz ve incel oluyorlar çünkü

      Yorumla
    • user9684883948
      user9684883948
      1 yıl

      Hayatını karşı cinse adamak başlı başına s. laklık ztn

      Yorumla
    • milliyetçitalebe
      milliyetçitalebe
      1 yıl

      Kime adasın adam top mu olsun en doğal hakkı kızlardan hoşlanan adamın kız arkadaş yapmak istemesi

      Yorumla
    • user9684883948
      user9684883948
      1 yıl

      Sonradan tüm kadınları birbiriyle aynı gibi görmesi saçma. Resmen hayatını bir cinse adıyosun ezikce varya

      Yorumla
    • Hdhdhhdfhfffff
      Hdhdhhdfhfffff
      1 yıl

      Olm hepsi reddetti lan havali degil zaten incellikten kurtulmak istiyom ama red yemeye devam ediyoz 28 yasinda bakirm yani

      Yorumla
    • milliyetçitalebe
      milliyetçitalebe
      1 yıl

      İncel olmayla havalı olmuyoruz ki zaten kimse incel diye kendini havalı bulmaz

      Yorumla
    • milliyetçitalebe
      milliyetçitalebe
      1 yıl

      Ben biraz daha umutlu Redpilci bir incelim fazla öfkem yok henüz kızlara

      Yorumla
    • Hdhdhhdfhfffff
      Hdhdhhdfhfffff
      1 yıl

      @milliyetçitalebe ben de bi ara iyice dibe batip ciktim acikcasi biraz daha umutluyum belki uniye basladim diye ama orada da olmazsa artik boku yicem gibi

      Yorumla
    • milliyetçitalebe
      milliyetçitalebe
      1 yıl

      Ben blackpillden redpille geçtim eskiden daha yıkıktım bende

      Yorumla
    • Hdhdhhdfhfffff
      Hdhdhhdfhfffff
      1 yıl

      @milliyetçitalebe Ben redpillden black e gecmistim Şu an sadece ozguvenli olarak yaklasma kafasindayim o tarz seyler okumuyorum Şu an seks yapmak icin unide sadece iki yilim var cok gerginim mk yapamazsam diye saatli bomba gibi zaman aleyhime isliyor mk uni bitsin ortam falan kalmicak yine eve kapancam gece klubune de damsiz almiyorlar oraya gidip kizlarla konusamam yani yine

      Yorumla
    • milliyetçitalebe
      milliyetçitalebe
      1 yıl

      Gece klübü işini ben ateistim dedin diye söyledim boş ver oralar sıkıntılı ortamlar belalı mafyatik adamlar kaynıyor tehlikeli yani

      Yorumla
    • milliyetçitalebe
      milliyetçitalebe
      1 yıl

      Çapkın bir erkek arkadaş yap o sana ayarlasın ya da bi kıza de bana kız bul diye ben genelde kendim ayarlamak istediğim için bunları denemedim ama son çare bunu gösteriyor başkasından yardım almak da faydalı olabilir

      Yorumla
    • Hdhdhhdfhfffff
      Hdhdhhdfhfffff
      1 yıl

      Evet ama kiz olan bi arkadasim da yok gorucu ailem evlen falan derse gorucu bulsa yine boku yerim evlilik dusunmuyorum omur boyu mutsuz olurum dusunsene o kadar seksi kiz varken tek kizla yasiyon cocuk bakiyon falan iyy ve cok masumca bi de akrabam sana bulamiyosan ben kiz bulayim evlen diyor kapali siyah turbanli olsun sadece gozleri gorunen falan diyor ben mäl miyim mk tek kiz icin bu kadar kas yapayim ustelik guzel de degil

      Yorumla
    • milliyetçitalebe
      milliyetçitalebe
      1 yıl

      Olum senin çevre o zaman çok dinci muhafazakar bana hiçbir akrabam sana kapalı kız buluyum demedi

      Yorumla
    • Hdhdhhdfhfffff
      Hdhdhhdfhfffff
      1 yıl

      Oyle ama cok ta degil biraz da bana takilmak icin oyle demisti guldu falan istemeyecegimi biliyor cunku zaten bulsalar kac yazar ben asla o koltukta evet demem ki mk hayatim kayar sonra kiz bakîre cikmaz bi de cok zor işler zaten bakîre kiz samanlikta igne bulmak gibi ben keske istedigim playboy hayatini yasasaydim da bakire aramazdim o zaman mk kizlar kendisi kaybetti beni boyle agresif yaptilar

      Yorumla
    • milliyetçitalebe
      milliyetçitalebe
      1 yıl

      Yani bende bakire varsa isterim ama yoksa da evlenmem napayım. Playboy olmak için para şart aga parasız playboy olunmaz

      Yorumla
    • Hdhdhhdfhfffff
      Hdhdhhdfhfffff
      1 yıl

      Dogru evet para lazim bir de.. playboydan kastim cok sevgili flort seks gecmisim olmasiydi. İncellige bi kez girdin mi cikmak cok zor girdap gibi cekiyor icine cunku kizlar muhtac istemiyor sen bakir kaldikca muhtac oluyon girdap gibi cekiyor mk incel olmamak icin genc yasta manit yapacaksin sonra incel olmazsin.

      Yorumla
    • milliyetçitalebe
      milliyetçitalebe
      1 yıl

      Valla ya aklıma tükürüyüm ailem zamanında lisede sevgili yapma üni sınavına çalış dedi onların dediğine uydum millet hep dedi lisede yap bak üniversitede yapamazsın deneyimsiz olduğun için kızlar senin yerine deneyimli olana bakar dediler haklı çıktılar aq keşke ailemi dinlemeseydim üniversiteye gittim dönem uzadı hâlâ kız yapamadım

      Yorumla
    • milliyetçitalebe
      milliyetçitalebe
      1 yıl

      Erkek deneyimsiz olunca kızlar hissediyor galiba aq özellikle uzak duruyorlar deneyimsiz olduğunu düşündüğü erkeklerden

      Yorumla
    • Hdhdhhdfhfffff
      Hdhdhhdfhfffff
      1 yıl

      Evet isyerleri de deneyimli istiyor ama deneyim kazanmak icin ise almiyorlar ayni hesap mk yasin ilerleyince daha da kotu durum mk bu yasa kadar olmadiysa sorunludur diyolar mk ben lisede ezik sessixdim meslek lisesi okudum dayak yemekle ezilmekle mesguldum kekolar tarafindan mk kizlarla konusmaya da cesaret edemedim kizlarin yaninda dayak yiyodum mk cok gururum kirildi hayatim cok kotuymus benim mk ya

      Yorumla
    • milliyetçitalebe
      milliyetçitalebe
      1 yıl

      Aynıydım valla lisede aşırı cılızdım 40 kilo falandım herkes beni dövüyodu kızlar mal aptal diyordu yaşım büyüdükçe geliştim elim yüzüm düzeldi bu sefer de yaş gidiyor 24 oldum bende bazen geç kaldım artık diyorum

      Yorumla
    • milliyetçitalebe
      milliyetçitalebe
      1 yıl

      Bugün fal baktırdım falcı bile senin iş zor diyo kız bulsan bile yakın zamanda olmayacak sabret diyo be aq ben gençken yapamazsam yaşlanınca napıyım karı kızı 30 dan sonra olursa olsun senin sevgilin diyo

      Yorumla
    • Hdhdhhdfhfffff
      Hdhdhhdfhfffff
      1 yıl

      Yok mk burada kafayi usutenler gordum o kadar bekledikten sonra.. 38 yasna kadar olmamis adam gordum ölmek istiyordu falan

      Yorumla
    • milliyetçitalebe
      milliyetçitalebe
      1 yıl

      Evet hiç sevgili yapamamış bakir erkek sorunu var Türkiye'de. Kızlar sadece zenginlerle sevgili oluyor yatıyor evleniyor

      Yorumla
    • Hdhdhhdfhfffff
      Hdhdhhdfhfffff
      1 yıl

      Aynen ama sayimiz az bence cogu kisinin sevgilisi oluyor yani bizim sayimizin az olmasi bizi daha da psikolojimizi bozuyor her erkek biz gibi olsaydi sorin olmazdi

      Yorumla
    • milliyetçitalebe
      milliyetçitalebe
      1 yıl

      Biliyorum en mal gibi görünen erkek bile milli olmuş sevgili yapmış escye gitsem hastalık kaparım zevk almam korkusu var gidenler hep pişman o yüzden sevgilim olsa iyi olur yani

      Yorumla
    • Hdhdhhdfhfffff
      Hdhdhhdfhfffff
      1 yıl

      Millet sevgili olmadan da yapiyor kankasiyla yapiyor sevgil bile istemiyorum artik o bile masum geliyor

      Yorumla
    • milliyetçitalebe
      milliyetçitalebe
      1 yıl

      Sevgili olmadan yapman için zengin olman şart kızı gezdircen yedirip içircen sonra tek gecelik bir lüks otel ya da apart ayarlıycan zengin işi o kanka onu zenginler yapabiliyor sadece kusura bakma

      Yorumla
    • Hdhdhhdfhfffff
      Hdhdhhdfhfffff
      1 yıl

      Bilmiyorum olabilir bizde para da yok mk ya of sictik o zaman kiz da cevap vermedi saten alt tarafi kahve icek dedik ne dedik sanki ha incellikten kurtulamiyoz mk 35 yasindaki erkej 19 luk kizi sîkmis biri oyle diyordy birakmamis kizi saatlerce falan bize bak bide

      Yorumla
    • Hdhdhhdfhfffff
      Hdhdhhdfhfffff
      1 yıl

      Burdan bi orôspu 4 erkek kankasiyla grup yapmisti kashar ya

      Yorumla
    • milliyetçitalebe
      milliyetçitalebe
      1 yıl

      Snsjsjdjsjw bilemiyorum ben eskisi kadar takıntılı değilim rahat kalmaya çalışıyorum

      Yorumla
    • milliyetçitalebe
      milliyetçitalebe
      1 yıl

      Eskiden her soruya küfür ediyodum aq millet çıldırıyodu sjsjsjs sinirimi burdan çıkarıyodum şimdi sakinim pamuk gibi sjsjsjsjs

      Yorumla
    • Hdhdhhdfhfffff
      Hdhdhhdfhfffff
      1 yıl


      Ben de oyle millete saldiriyordum burada pasif agresif sekilde hddhd of of zaten kiz da yazmadi hala keske hic sormasaydim keske hic tatlisin demeseydim alfa olmadigim icin kiz korkuyo benden Şu an ve adimi cikaracak

      Yorumla
    • Hdhdhhdfhfffff
      Hdhdhhdfhfffff
      1 yıl

      Kiz soru acmis fb nasil bulurum adam demis mizah yetenegi olan birini bul kiz demis misahla seks ne alaka ablacim demis ulan orôspu o zaman niye gulduren erkej ariyom diyonuz niye biz kizlari guldurmeye calisiyoz biri de gelip bize fb olalim diye teklif etmior mk okuldaki kiz gelip yanima oturuyodu seviyo sandim kahve icelim dedim hala cevap vermedi meger derslerim iyi diye geliyormus artik nah cevap veririm ben de vermicem ders konusu sorunca

      Yorumla
    • milliyetçitalebe
      milliyetçitalebe
      1 yıl

      Aynen sal onu boş ver

      Yorumla
    • Hdhdhhdfhfffff
      Hdhdhhdfhfffff
      1 yıl

      Aynen insallah chad degilim diye adimi sapiga cikarmaz kiz bu bana yazdi simdi sana yaziyor uzak dur şu sapik incelden diyebilir alfa chad olsaydik yaa berkecan eskiden bana yuruyodu simdi baska kiza yuruyo onu nasil tekrar elde ederim diye kara kara dusunurlerdj

      Yorumla
    • milliyetçitalebe
      milliyetçitalebe
      1 yıl

      Bir gün her şey değişecek dostum eğer değişmezse o zaman ne olur bilmiyorum umarım kötü yollara başvurup hayatımızı karartmayız

      Yorumla
    • Hdhdhhdfhfffff
      Hdhdhhdfhfffff
      1 yıl

      Evet insallah oyle olur ya yoksa hayatin bi anlami kalmicak dusunsene 40 yasinda bakir opusmemis adamin psikolojiyi

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Bayadır seni buralarda görmüyordum vay mk hala değişmedi demek bazıların kaderi harbi yalnızlık mk ben de öyleyim 23 yaşına geldim hiç kız yok

    0
    1 Yorumla
    • Hdhdhhdfhfffff
      Hdhdhhdfhfffff
      1 yıl

      Vay mk bakalim sen de benim yasima kadar bulursun belki ben hic bulacagimi dusunmuyom artik saka gibi

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Bir incelle sevgili oldum diye hava atamaz ki 🤣

    0
    1 Yorumla
    • Hdhdhhdfhfffff
      Hdhdhhdfhfffff
      1 yıl

      İncel oldugumu bilmiyor kimse reelde 🤔

      Yorumla
  • helebidinle00
    helebidinle00 Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl

    Göbekli seviyoz 😅

    0
    2 Yorumla
    • Hdhdhhdfhfffff
      Hdhdhhdfhfffff
      1 yıl

      Bence de ya da zargana

      Yorumla
    • moon1811
      moon1811
      1 yıl

      göbeğim var, beklerim 😅

      Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > İncel erkeklere neden sans vermiyorsunuz kizlar?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Erkekler neden guven vermiyosunuz? 25 cevap verildi
Erkekler neden acilamiyorsunuz? 35 cevap verildi
Siz erkeklere niye yaranılmıyor? 18 cevap verildi
Erkekler neden ayarsızsınız? 9 cevap verildi
Neden erkeklerle arkaş olunmuyor? 49 cevap verildi
Erkekler neden bu kadar abazasınız? 26 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Defne yaprağını en çok hangi yemeklerde kullanırsınız?
  • Hap mı şurup mu?
  • Yaz meyvelerinden 'Vişne' sever misiniz?
  • Aşk mı, tutku mu?
  • Çikolata rengini sever misiniz?
  • Araba sürmeyi biliyor musunuz?
  • Çilekli, kuru üzümlü kekimden ister misin?
  • Aşkın formülü nedir?
  • İdrar probleminiz var mı?
  • Minyon kadınların çekiciliği abartılıyor mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨