İstediğiniz kadar özgüvenli olun eğer boyunuz 1.80 den kısaysa hiçbir kız sizle sevgili olmaz. Bir kızı tavlamanın tek yolu sadece boy para ve tiptir. Keza kızlar sadece erkeğin dış görünüşüne bakarlar. Maalesef biz kısa boylu erkekler için hayatın acı gerçekleri. Eğer boyunuz kısaysa kızları unutun.
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
5
Cevap
3Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı.
1 yılÖzgüvensizliğini çok konuşturuyorsun. Bu şekilde yakışıklı zengin de olsan boyun da uzasa seni cidden sevecek biri çıkmaz karşına.
05 Yorumla
Soran1 yıl@flawsome25
1.80 üzeri yakışıklı ve zengin olunca özgüvensiz olsa bile kızlar kendileri yazıyorlar ama 1.80 den kısa erkekleri tüm kızlar direkt reddediyorlar- 1 yıl
Herkes inandığı hayatı yaşar
Soran1 yıl@flawsome25
Yaşadığı hayata inanır- 1 yıl
@flawsome25 yalancısın uzun bir manipülatörsün
Gizli Üye(18-24)1 yılvalla hayatımda 3 kişiden hoşlandım hiçbiri yakışıklı değildi 2 tanesi 170 lerdeydi zenginlik seviyesi de ehh öğretmen çocuğuydu falan ama ben yine de hoşlandım biri zengindi gerçekten ama ben hediye istemedim veya o bana aldığında ben de ona hediye aldım falan anlayacağın düzgün insanlar için paraymış tipmiş hikaye he bu arada ben çirkin kız olsam böyle demem ama gerçekten çevremden gzzellikle ilgili çok iltifat alırım
işin kısası adam olun düzgün kız zamanı gelince sizi bulur038 Yorumla
Soran1 yıl1. Yakışıklı olmayan 1.90 idi.
2. Öğretmen çocuğu aşırı yakışıklı idi
3. Diğeri zaten zenginmiş
Ama eğer
1. Yakışıklı olmayan 1.80 altı olsaydı
2. Yakışıklı olan ortalama tipte olsaydı
3. Zengin olan ortalama gelirde olsaydı
3 ünden de asla hoşlanmayacaktın
Cevap sahibi1 yılhayır zengin olanın bana hiç hayrı dokunmadı (parasal anlamda) aylarca konuştuk 1 kere kahve içtik sadece normal gelirde bir erkeğin yapabileceği gibi hatta yemek ısmarlamak istedi ben istemedim mesela yakışıklı da sayılmazdı ben sevdiğim için güzel görünüyordu sadece artık güzel görünmüyor heh bana hediyeler de aldı ama o bana 60 liralık hediye aldıysa ben ona 100 liralık aldım yani para yemek isteyen tarafta değildim
öğretmen çocuğu yakışıklı değildi hatta arkadaşlarım bunun için mi ağıyorsun diye çok kez kızmışlardı bana ama ben ondan baya hoşlanmıştım
diğer 180 üstü olan da ortaokuldayken hoşlanmıştım lisede de hoşlanmaya devam ettim ben hoşlandığımda kısaydı zaten lisede boy attı ve diğerlerine yakışıklı değildi derim ama bu çocuk cidden çirkindi ama birlikte olmadık hiç
Cevap sahibi1 yıl@eresffsfe ister inanın ister inanmayın ben kendi hayat görüşümü size aktardım siz istediğinizi yapın ben böyleyim 2 tane mal gördünüz diye herkes mal değil
Cevap sahibi1 yıl@eresffsfe evet kızlarda uzun erkek takıntısı var biliyorum da herkes öyle değil anlatmak istediğim bu boyum 1.65 tek kriterim benden uzun olsun boy konusunda yani
ve evet yarının garantisi yok ama bugünümü saçma sapan insanlara kalbimi vermek yerine kimseye kalbimi vermeden bekleyerek geçiremeyi tercih ederim ne yani bu değerli hisleri ucuzlaştıralım mı
Soran1 yıl1.80 den kısa erkekle sevgili olan kızlar ya parası için sevgili olurlar ya da 1.80 üzeri erkek bulamadıkları için.
Ayrıca 3 erkeğe gelince:
Zengin olanı 1.80 üzeri olmadığı için terk etmişsindir.
Öğretmen çocuğunu o vakit uzun boylu yakışıklı erkek bulamadığın için geçici olarak istemişsindir.
Uzun boylu olandan hoşlanma sebebin zaten belli.
Cevap sahibi1 yıluzun boylu olandan uzun boylu olmadan önce hoşlandım ortaokulda
zengin olan beni aldattığı için terk ettim
öğretmen çocuğunun arkadaşı çok yakışıklı uzun boylu zengin de biriydi ama ben ondan değil benimkinden hoşlandım
ama sizi ikna etmeye çalışmıcam siz öyle dediniz diye olmuyo ben karaktere bakıyorum ama dediğiniz gibi kızların tamamına yakını öyle siz de olgun düşünen biri değilsiniz belli ki o yüzden olgun birini beklemeyin saygılar
Soran1 yılYooo ben gayet olgun düşünen biriyim ve şuanda gerçekleri söylüyorum. Ayrıca ne malum beni teselli etmek için bunları kendinin yazmadığının?
Cevap sahibi1 yılben seni niye teselli edeyim.
bak kızlarla ne yaşadın bilmiyorum kimler sana böyle düşündürttü bilmiyorum ama gerçekten doğru zaman geldiğinde o kişi ile tanışacaksın ama belli ki şu an o kişinin senin hayatına girmesi için hazır değilsin akışına bırak ve umudunu kaybetme
kurgu değil anlattıklarım gerçek yani ama dediğim gibi ikna etmeye çalışmıcam ister inanın ister inanmayın
Cevap sahibi1 yılayrıca tek olay da boy değil yani gerçekten çevremdeki insanlar boya o kadar önem vermiyor ki hatta bir arkadaşımın sevgilisi kendisinden kısa yani öyle diyim kızı etkilemek için en azından düxgün birini etkilemek için boy ve para kriter bile değil o kadar diyorum bak son önemseyeceği demiyorum kriteri bile değil anladın mı içteki kelebeğin kime uçacağı belli olmuyo
Soran1 yılİnşallah dediğin gibidir
Soran1 yıl@vendy32 lafa gelince kadın erkek eşittir kadınlar erkeklere muhtaç değildir dersiniz ama ilişkiye gelince erkek dediğin en az 1.80 olacak kadını koruyup kollayacak kadına güven verecek dersiniz. Hani kadın erkek eşitti kadınlar erkeklere muhtaç değildi. Fosssss. Tatlısu Feministleri.
Soran1 yıl@vendy32
Cevap sahibi1 yılben açıkçası muhtaçtır değildir düşüncesi olarak şu noktadayım
benim evet hayatımdaki erkeğin ilgisine şefkatine ihtiyacım var bunu rahat söyleyebilirim her kadının vardır ona ben de ilgi gösteririm anaç yapımdan ve sevgimden ötürü iki tarafın da birbirine duygusal olarak ihtiyacı var bu reddedilemez ama maddi anlamda bir erkeğe ihtiyaç duymayacak şekilde yetişmeye gayret gösteririz çünkü biliyorsunuz türk aile yapısında hep kadın kocasının eline baktı artık kızlar bunu istemiyor haklı olarak ama bu aramızda kesin maddi bir çizgi olması gerektiği anlamına gelmiyor kadın ve erkeğin ilişkideki rolleri aynı değil hak hukukta evet eşitiz ama ilişkiye bakacak olursak roller değişebilir ama önemli olan duygusal anlamda her iki tarafında eksik hissetmemesi
açıkçası güven konusunda beklememiz normal değil mi sağlıklı bir ilişki açısından bana güven vermeyen biriyle olamam ama ben ona yeterli güveni veriyorsam güven beklerim ki her zaman da o güveni verdim ondan o güveni alamadığımda ayrıldım kadın erkek tüm insanlar bunu yapmalı
boy konusuna zaten açıklamamı yaptım benim için önemli olan boy olsaydı flört ettiklerime ilk boy sorardım ama hiçbir zaman karşımdaki benim boyumu sormadan ben sormadım çünkü merak etmedim 1 haftadır biriyle konuşuyorum ama hala boyunu bilmiyorum önemli de değil
Soran1 yılSana söylemedim. Soruya beğeni atan kişiye söyledim.
Cevap sahibi1 yılsoruyu beğenen bendim de dhfgjd inşallah öyledir demene görüldü atamak yerine soruyu beğenmek istedim
Cevap sahibi1 yılherkese saldırma sakin
Soran1 yılO zaman sana şöyle söyleyeyim. Muhtemelen şu an konuştuğun çocuğun boyu 1.80 den kısaysa bunu öğrendiğin zaman reddedeceksin. Ayrıca dediğimin arkasındayım. Kadınlar uzun boylu erkekler kendilerine güven ve koruma hissi veriyor diye sadece 1.80 üzeri erkeklerle sevgili olur ve 1.80 den kısa erkekleri direkt reddederler. Ayrıca rahat yaşamak için zengin erkek isterler sonrada boyayıp nafaka alırlar. Ama sözde kadın erkek eşittir kadınlar erkeklere muhtaç değildir derler. Madem kadın erkek eşit kadınlar erkeklere muhtaç değildir, o zaman mantıken kadının erkeğin boyuna, gücüne ve parasına da muhtaç olmaması gerekir. Bu durum feminizmi çürüten baş çelişkidir. Yani demem o ki feminizm kocayı buluncaya kadardır.
Cevap sahibi1 yılabi sen bu dediğin şeylere kendini inandırmışsın aynı şeyleri diyip duruyorsun şurda insan gibi bişeyler anlatmaya çalıştık hala aynı şeyler o kadar anlattım neyse bu konuda daha fazla seni ikna etmeye çalışacak vaktim yok burada yazdığın herşeye cevap verdim zaten ama sen düşünüp anlamak yerine kafanı sabitlemişsin bir yere aynı çocuk gibi denilenlere kulağını kapatıp lalalala diyosun eyvallah
Soran1 yılTm da geçmişte böyle düşünmüyorken neden red yiyordum her kızdan
Cevap sahibi1 yılbunu tek boya bağlayamazsın ki senden hoşlanmamış olabilir özgüvensizsin belli ki o zaman da öylesindir gönlü başkasındadır ikinizi uyumlu görmemiştir ya da tamamen kızın kendisi ile ilgili bir sorunundan karaktersizliğinden kaynaklanıyordur zaten iki kişinin karşılıklı hoşlanması belki hayatta 1 2 kere olur çok zor bişey neden bunu sadece boyla bağdaştırıp önüne gelene saldırıyorsun anlamış değilim mantıklı biri öyle düşünmez benim beğendiğim beni beğenmediğinde kesin çok kiloluyum erkeklerin tamamı zayıf kız ister kahrolsun erkekler demem ne kadar doğru olur
Soran1 yılNiyeyse kızlar 1.80 üzeri erkeklerle her seferinde karşılıklı hoşlanmayı geçtim karşılıklı aşk yaşıyorlar. Bu bir 1-2 defa değil binlerce defa oluyor. Ayrıca beni reddeden kızların hepsinin şu an 1.80 üzeri erkeklerle sevgili olmaları tesadüf mü
Cevap sahibi1 yılolabilir sen de düzgün kızlara gitmemişsin boya önem veren de çok kız var ama tüm kızlar değil
ama inan bana onlarla da boy için durmuyorlar zaten hiçbir kız psikolojik rahatsızlığı olmadığı sürece kendisini mutsuz eden birinin yanında durmaz belki de onlar için doğru kişi gerçekten odur biri uzun erkekle oldu kısa erkeği reddetti diye önem verdiği tek şey boy olmuyor boydan kaybetmezsin olay aura ve karakter meselesi uzun boylu olmadan da çekici olabilirsin- 1 yıl
uzun erkekle oldu kısa erkeği reddetti diye önem verdiği tek şey boy olmuyor ne ya ya önem verdikleri ne oluyor :d 1.90 diye cinayetten hapis yatan bir erkekle sevgili olan gördüm bu sitede daha ne diyorsun? Tekrar diyorum doğru zamanı bekle falan fasa fiso bir kere geldiğimiz ve yarınımızın belli olmadığı hayatta beklemenin anlamı yok. Ben deprem bölgesindeydim gözümün önünde bir sürü bina yıkıldı bir sürü insan öldü o insanların içinde doğru zaman bekleme saçmalığını yapanlar da vardır eminim peki ne oldu hiçbir şey yaşamadan ölüp gittiler bir kere gelecekleri hayatlarında. Ömür sonsuz değil gençlik bittikten sonra geri gelmiyor ve kimse gençliğini hiç sevgilisi bile olmadan geçirmek istemez gençlik boş geçtikten sonra gelecek kadının da bir anlamı yok buruşuk bedenlerle yaşanacak aşkın ne hazzı olur ne de tutkusu
Cevap sahibi1 yıl@eresffsfe "kızların çoğu" kısmı ile ben de anlaşamıyorum zaten o tip insanları gerçekten hayatınızda istiyor musunuz
Cevap sahibi1 yıl@eresffsfe çoğu erkekle birlikte çoğu kadın da yalnız kalacak demekki bu süreçte bu "olgun düşünmeyen" kızlar olgunlaşırlar UMARIM
- 1 yıl
Onun yerine o kızlar erkek düşmanı bir kedi annesi olacak erkeklerin çoğu da kadınlara düşman olacak sonra toplumun bir güzel içine sçılacak kızların boy kriterine laf edilme sebebi de bu zaten toplumu tehdit eden bir durum özellikle de boy ortalaması 1.70 1.75 bandı olan ülkemiz için
Cevap sahibi1 yıl@eresffsfe ya abi bırak ya şu hayatta bunumu düşünüyoruz gerçekten düşüncenin temeline baksana "kızlar 180 erkek istiyor ama ülkenin ortalaması 170 herkes yalnız kalacak toplum yapısı bozulacak" bu nası düşünce ya kjhgdkfgdfjk siz bu akılla ohoo
bahsettiğiniz kadınlar zaten evlenilecek kadınlar mı sizce yani siz "olgun" düşünen erkekler aşkı boya indirgeyen kadınları hayatınıza alamadığınız için niye bu kadar üzgünsünüz
Cevap sahibi1 yıl@eresffsfe nası yapcaz ablam onu be
ayrıca ben sizin de düzgün kaliteli düşünen insanlar olmadığınızı düşünüyorum
olgun kadınlar da sizin gibi erkeklere yaklaşmazlar yani kendini sevemeyen özgüvensiz gözü kör olmuş erkeklere
sizi kör etmesine izin vermemeliydiniz o kadınların herkese yaklaşarak hata yapmışsınız
Cevap sahibi1 yıl@eresffsfe tyt matematiği senden öğrenecek değilim fen lisesi mezunu olarak o kadınlara da bişey diyorum zaten sevmediğimi açıkça izah ettim ama insanların kafasına zorla düşünce sokamam ya hani kadın bakanı falan mıyım olgun kadın sayısını arttırın ne ya
- 1 yıl
Kaliteli düşünmekten kastın ne aşırı derece merak ediyorum. Muhtemelen kadınların her fikrine onay veren kadınlardan iki gram değer görmese bile kadıntaparlık yapanlardır. Kendini sevme özgüven falan da sizin manipüle teknikleriniz yemezler haberin olsun. Aynen mk kadınlar hep mükkemmel varlık asla eleştirlemez sorgulanamaz varlıklar ama çıkıp kadınlara iki laf eden erkekler ezik özgüvensiz cart curt oluyor ne güzel dünya :d o kıza yaklaşma o kızı sen isteme diye diye de kız kalmıyor ortada.
Cevap sahibi1 yıl@eresffsfe Kaliteli düşünen bir erkek ve kadın ilişkide; anlayışlı, empati kurabilen, iletişimi açık ve saygılı olurlar. Birbirlerinin bireyselliğine saygı duyar, destekleyici olurlar ama baskıcı olmazlar. Tartışmaları kazanmaya değil, anlamaya çalışırlar. Güven ve sevgi temelli, olgun bir bağ kurarlar. kaliteli ilişki bu ama sizin zamana ihtiyacınız var bu kadar kadın nefreti ile aşkı arasında yanıp tutuşan adamlar şimdilik buna uygun değil
herkes eleştirilebilir ben eleştiririm eleştirdim de- 1 yıl
kadın nefreti ile aşkı arasında yanıp tutuşan adamlar da kadınların düşünceleri ve yaptıkları şeylerin eseri zaten :d Aynen uzun boylu olmayan erkeklerin de hep bir beklemesi gerekiyor zaten kadınlar uzun boylu sevgilileri ile gençliklerini yaşarken de uzun olmayan erkekler sonsuz bir bekleme döngüsünde hapsolsun harika gerçekten
Gizli Üye(18-24)1 yılKızı tavlamanın tek kolay tarafı para paran yoksa sende yoksun valla. Boyun 1.90 üstünde ama param yok ve kızlarda yok dolayısıyla
09 Yorumla
Soran1 yıl1.90 üzeri erkek ev erkeği bile olur. Kadın çalışıp ona bakar. Ama 1.80 den kısa erkek direkt red yer.
Cevap sahibi1 yılAlakasızzzz hocam alakasız boya bakan kızın aklina tüküreyim zaten
Soran1 yılÇok alakalı. Boya bakmayan kız yoktur.
Cevap sahibi1 yılHocam boyun kaç
Soran1 yıl1.74
Cevap sahibi1 yılHocam peki yasın kaç
Soran1 yıl27 ve bugüne kadar hiç sevgilim olmadı. Yazdığım tüm kızlardan direkt red yedim
Cevap sahibi1 yılBak hocam boyu olmayı yanında tas gibi manitalarla gezen çok insan gördüm inan bana boy ile alakalı bir durum değil bu
Soran1 yılOnlar ya kankadır, ya zengindir ya da kız 1.80 üzeri erkek bulamadığı için onlarla sevgili olmuşlardır.
1 yılYok be birader benden kısa olup sayısız kızla seks yapan erkek var bu iş görünüşten çok özgüven baskın karakter duygusal olgunlukla alakalı hele birde işin paran varsa tamamdır
07 Yorumla
Soran1 yıl@IchheißeMet
Derken senin boyun 1.85 . Bir çok kızla seks yapan erkeklerin boyları 1.80- 1 yıl
Öyle düşün aynen bu olay onlarla alakalı değil mastürbatör ve p*rno bağımlısı adamsan 190 ol yine bir halt yapamazsın öyle adamda tanıdım dertleştik abi 190 ım fiziğimde iyi ama kızlar bana bakmıyor falan
Soran1 yıl@IchheißeMet
31 çekmeyip ne yapayım. Erkeklere mi gideyim Allah korusun. Ayrıca 1.90 erkeğe kızlar kendileri yazarlar. 1.90 incel yoktur. Düşüncelerimde gayet doğrudur. Kızlar sadece uzun boylu, yakışıklı ve zengin erkeğe bakarlar.- 1 yıl
Dostum güven bana öyle değil
Soran1 yıl@IchheißeMet
Gayette öyle. Beni teselli etmek için söylediğini de gayet iyi biliyorum.- 1 yıl
Realistim biraderim gerçekten düşündüğün gibi ilerlemiyor hayat 175-170 olup çakmadığı sevgili olduğu bir sürü erkek var sen görmemişsin
Soran1 yıl@IchheißeMet
Onlar ya kankadır, ya zengindir ya da kız 1.80 üzeri erkek bulamadığı için onlarla sevgili olmuşlardır.
of bi sus ya her gün seni görmek zorunda mıyız
25 Yorumla
Soran1 yıl@daphy
Kendine yazan 1.80 den kısa erkekleri reddetmekten bıkmadın da bu soruları görmekten mi bıktın.
Soran1 yıl@daphy
Bende bu soruları yazmaktan bıkmadım. var mı bir diyeceğin? Sorulardan rahatsızsan cevap yazma sorularıma.
Soran1 yıl@daphy
Ne bu öfke. Kötü bir şey mi söyledim. Rahatsız oluyorsan böyle soru sormamdan sorularıma cevap yazma. Gerekiyorsa engelle geç. Ben bu soruları açmaya devam edeceğim.
- Aşk İlişkileri konusunda 9,8b cevap paylaştı.
1 yılKısa boylu erkekler de sevilir
01 Yorumla
Soran1 yıl@Nickbulamadim91
Dedi ve 1.75 erkeği kısa diyerek reddetti
1 yıl180 de kurtarmıyor artık
02 Yorumla
Soran1 yıl@AmanAliBeeey
Aynen. Keza kadınlar resmen ellerinde ayna ile geziyorlar. En az 1.85 istiyorlar
Soran1 yılMetre ile geziyorlar.
1 yılÖyle bir şey yok
03 Yorumla
Soran1 yıl@HelenBusezex
Dedi ve 1.75 erkeği kısa diyerek reddetti- 1 yıl
Tercih ve kararlarım ile bu kadar ilgili olman beni mutlu etti ama uzak dur abazalik yapma
Soran1 yıl@HelenBusezex
1.80 den kısa erkekleri reddettiğini itiraf ettin
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Kısa boylu erkekler boşuna çabalıyorlar değil mi? Bir kızı tavlamanın tek yolu boy, para ve tiptir değil mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ahh, bu kadar da pesimist olma! Boy ya da para bir insanın cazibesinin sadece küçük bir kısmı, asıl olay karakterde! 😊 Kendine güvenen, samimi, esprili ve anlayışlı biri herkesin kalbini çalabilir. Boyun kısa diye pes etmek de ne? Dünyada bu kadar mutlu çift varken sen neden köşene çekilesin? Bırak bu negatif düşünceleri, kendine güven ve o güzel kalbini ortaya çıkar! Peki, sen bu konuda ne düşünüyorsun? 🫶