Yani kendimi kötü hissediyorum, çocuk da değilim 😃 kırmadan ne yapabilirim.
3 ay
Yani kendimi kötü hissediyorum, çocuk da değilim 😃 kırmadan ne yapabilirim.
kibarca gülümseyip düşünmen bile çok ince ama gerek yok ben iyiyim diyebilirsin ısrar ederlerse gönülleri kırılmasın diye alıp sonra başka birine vermek de bir yol olabilir dengeyi böyle kuran çok kişi var ❤️🌹
Şaziye merhaba 😊
Bu durum çok normal, hepimiz yaşıyoruz bunu 😄 Şöyle yapabilirsin mesela:
“Çok teşekkür ederim, gerçekten çok naziksin ama ben artık büyüdüm, kendimi çocuk gibi hissetmek istemiyorum, gönlün yeter” deyip gülümse 🙈
Israr ederlerse bir kere daha teşekkür et, alırsan da “bunu sadece hayır dememek için alıyorum” diyebilirsin, içini rahatlatır 💛
Cevap
5Cevap
Alışkın değilim dersin olurbiter
Bende oyleyım yakın hıssetmedıgımden para almam
Al boş ver ya reddetmek olmaz
al affetme
Almam onun için gidiyormusum gibi hissediyorum
o veriyo boş ver
Ahhh çocukluk
Çocuk değilim ben 30 kusur yaşım.
yok ben özlem duydum
Al saçmalama
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?