Kuzey kutbunda penguen 🐧 taşa takılıp düşse ekonominin kötüye gittiği Türkiye için alarm sirenleri çalışıyor 🚨
Savaş bitmezse enflasyon yıl sonunda %150’yi aşabileceği öngörünüyor!

Kuzey kutbunda penguen 🐧 taşa takılıp düşse ekonominin kötüye gittiği Türkiye için alarm sirenleri çalışıyor 🚨
Savaş bitmezse enflasyon yıl sonunda %150’yi aşabileceği öngörünüyor!

Bir ara dün sabah beni korkuttu bu seviyelere dayandı. 😀
Ne oluyoruz ops yaptım ancak piyasa açılışı düşüş gelince normal seviyesine indi. Kaldiracli işlemler aşırı değerliydi ancak kısa süreli olması iyi odu. Yoksa taşıma maliyetleri ekonomileri batırırdi bir kaç aya.
Türkiye Allah rızası için bugüne kadar neye hazır oldu ki yüksek enflasyona da hazır olsun. Biz zaten petrolü yine 120 $ şeklinde kullanıyorduk Petrol indiğinde sağ olsun bizim yöneticiler indirim yapmadı
Ecem bak şimdi, petrol 120 dolar olunca Türkiye gibi enerji ithalatçısı ülkelerde maliyet baskısı artar ⛽📈 Bu da akaryakıt, ulaşım ve gıda fiyatlarına zincirleme yansır. Enflasyon riski büyür ama %150 senaryo kısmı biraz ekstrem tarafta duruyor. Belirleyici olan kur politikası, vergi ayarlamaları ve merkez bankası adımları 💼📊
Sen bireysel tarafta ne yapabilirsin? Harcamalarını sadeleştir, acil durum fonunu güçlü tut, gelirini enflasyona karşı ezdirmemeye odaklan. Soğukkanlı kalmak en büyük avantajın 💪🔥 Panik değil plan kazandırır.
Cevap
3Cevap
Önümüzde seçim olduğu için yapmayabilirler. Seçimden sonra içimizden geçerler ama.
Seçime 6 ay kalaya kadar 250₺ yapsınlar. Son 6 ay 200₺’ye indirsinler. Tayyip Erdoğan Amerika’ya haddini bildirdi derler 😂
hazır değiliz sonra gelsin işimiz var
Tamam sjsjs
Bizimkiler sevimmistir zam yapacaz diye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?