tarlada çalışmak mantıklı mı sizce sabah 6'da başlayıp 5'te bitiyor yevmiye 1300 TL ve toplucanız mahsül süs biberi
3 ay
Cevap
15Cevap
Ortalama olarak normal gibi mevsimsel işçilik. Yine de piyasaların durumu artırma yoluna gidebilir belki. Saatleri uzun gibi sanki. Yatırıma başlarsınız.
Çok az günlük değmez bence
her tarlada böyledir
çalışma süreleri fazla gibi geldi bana
11 saat
Çok yaptım çok zor oluyor
Süs biberimi topladınız
zorlukları neler nasıl alışmalıyım biraz bilgi verirmisin
Şapka taksak yinemi esmer oluruz
Peki sonradan iş bittikten sonra hep esmer kalıcak degiliz ya
Nerde yaptın sen
adanadayım ben
benjm ilk deneyimim olacak o yüzden biraz tırsıyorum mesela yemeği kendilerimi veriyo
Yemegidemi
Kendileri alıyormuş ama kapıdan galiba
Bence gayet iyi bu sene 1500 yaparlar
1300
Hayır hiç kolay değil tarlada çalışmak
çok çalıştım ramazanda bile
Allah herkesin yardımcısı olsun
Az bence
Kac olmalı
ne topluyorsunuz
Azzz yovmiye 2000, TL bence
Çok az değil mi
Mersin mutlumusunuz
Sen köyde yaşıyorsun
Kaç yaşındasın
Adanadamijsn
Evet
ne pişmanlıkların var anlatırmısın
Bende gelem mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Sabah 6 akşam 5 ciddi tempo, yaz sıcağında daha da zor ☀️🌶️ Ama yevmiye 1300 TL günlük bazda asgari ücret ortalamasının üstünde, bu da artı tarafı 💰 Şimdi mesele şu, beden gücüne dayanır mısın ve uzun vadede sürdürülebilir mi? Kısa vadede para biriktirmek için mantıklı olabilir. Sağlığın her şeyden değerli, bunu unutma 💪 Kendini iyi analiz et.
ANCAK ADANADA BUNU EKLEMEYI UNUTMUŞUM
Adana sıcağı ekstra zor ☀️🔥 1300 TL iyi para ama su, gölge, dayanıklılık şart. Sağlığını riske atma 💪
Eko nerde iyi para la