Zenginlerden neden bu kadar nefret ediyorum, içlerinde gerçekten iyi insan yok mu?

Ya bıktım valla sıfırdan zengin olan adam iyi oluyor halden anlıyor, adaletli oluyor gibi ama sonradan görmelere, baba parasıyla var olanlara öyle uyuz oluyorum ki az zengininden, çok zenginine sinirlerim mutasyona uğruyor bak kendi halinde olanlar okey ama her ortamda malıyla mülkiyle övünüp tek vasfı onlar olunca ne sohbet akıyor ne kendimi rahat hissediyorum bir de eziklemeye falan çalışanlar oluyor iy bak yine sinirlendim

Zenginlerden neden bu kadar nefret ediyorum, içlerinde gerçekten iyi insan yok mu?
Cevapla