Almanya veya Amerika'ya gidince hemen para kazanmak, döviz biriktirip Türkiye'ye dönmek mantıklı mı?

Evet. Bu ülkelere ayak bastığım anda. çalışmak istiyorum iyi düşünce değil mi? Çalışıp döviz kazanmak ve yüklü bir dövizle. Türkiye'ye. dönmek? amaç bu. İyi çalışan çalışmayı seven bu ülkelere gitmeli değil mi?

Güncellemeler
3 ay
Aslinda bu sorudaki duygulari pillar evvel yasadim" o asking dusuncem ayak bastigim ilk gunden itibaren. Calibration Zaman kaybetmemeyi planliyordum. ama gercekler
Yabanci ulkeye ayak basinca. Helen calisamiyormussun? Tabii bender buyuk sok Turkiyeden getirdigim dovizler tam bitmisti ki? Sansa is buldum. Gercekler git yabanci ulkeye hemen calisamazssin diyor. Ve gercekler. " oturma calisma iznin yok? konusacak dilin you ne diyorlar? Anlamazssin diyor gercekler. Yurt disi gercekleri baska
Almanya veya Amerika'ya gidince hemen para kazanmak, döviz biriktirip Türkiye'ye dönmek mantıklı mı?
Cevapla