Aracı sattığım kişiler 3 ay sonra arıza verdi diye ödeme istiyor?

Bundan 3 ay önce bir araç sattım alıcı ekspertiz yaptırmak istemedi. Ben aracın motorunu yeni yaptırdığımı söyledim ve ekspertize açık olduğunu belirttim. Onlar gerek yok diyerek aracın satışını aldılar. Aradan 3 ay geçti motorun kilitlediğini söylediler ve benden para istediler ve seni dava ederiz dediler. Fakat benim motoru yaptırdığıma dair tüm deliller ortada. Bu işten ne çıkar? Dava edilebilir miyim?
Aracı sattığım kişiler 3 ay sonra arıza verdi diye ödeme istiyor?
Cevapla