Vadeli mevduat hesabı olayına nasıl bakıyorsunuz?

Bana, eve arsaya tomarla para dökmekten çok daha mantıklı geliyor. Örneğin 5 milyon lira nakitin var aylık ortalama mevduat getirisi 145-150 bin TL civarı. Bu getiriyi ya hiç yemeden ana paraya eklemek, ya da ayı kurtaracak miktarını alıp geri kalanını yine ana paraya ekleyip mevduat hesabını geri aktif etmek mantıklı geliyor (amaç ana paranın zaman içinde değer kaybetmesini önlemek) sizin görüşünüz ne? Faiz haramcılar ötede dursun. Bilgisi olan herkes görüş bildirebilir.
Vadeli mevduat hesabı olayına nasıl bakıyorsunuz?
Cevapla