Ben uçacağını düşünenlerdenim.
Sizce?
Almayım şuanda diyenleri dinlemeyip alanlardan mısınız? Çoğu insan sadece kendisi kazanmak ister. Başkası kazanmasın ister.
Akıllı olmalı.
Ben uçacağını düşünenlerdenim.
Sizce?
Almayım şuanda diyenleri dinlemeyip alanlardan mısınız? Çoğu insan sadece kendisi kazanmak ister. Başkası kazanmasın ister.
Akıllı olmalı.
Uzun vade olacaksa alınır. Ben altın tarafındayım gümüşün tersi fenadır. Gümüşten kar alıp düşüş öncesi altına geçmiştim kardan zarar daha az oldu. Gümüşte kalsaydım zarar edecektim.
2200 gram var
Düşüş öncesi derken
Neyin düşüş öncesi
En son ki büyük düşüşten önce sattım ben
Hepsini satarak pişman olmadınız mı
Sattığınızla altın aldığınızda kar elde etmiş olmuyorsunuz ki.
Hayır pişman olmadım iyi ki satmıştım. Yoksa kardan daha fazla zarar edecektim.
159 dan sattım çünkü gümüşü
Çok düşük
Zarar diye bir şey yoktur ki:)
Gümüş 200ü geçecek. Asıl o zaman zararı görün siz.
Anlamadınız sanırım ama neyse açıklamayla yorulamam şu an. Vade uzun olursa 200 de geçebilir. Ben altından yanayım şu dönemde.
Soru benim. Yoran sizsiniz.
Kısa vadeli yatırım yatırım değildir. Bu yasa gelmişsiniz daha bunu bilmiyorsunuz.
Tamam sizsiniz ekonomistler sizin kadar iddialı konuşamıyor. Hem anlamıyorsunuz hem de bilmişlik taslıyorsunuz. Soru sizin olabilir beni yoran bu tavrınız. Neyse iyi günler diyorum ve konuyu burada kapatıyorum.
Gümüş altını gececek. Ne ekonomisti. 😀
Gümüş her zamanki gibi fırtına öncesi sessizlik yapıyor olabilir evet 😄 Ama unutma gümüş altına göre çok daha oynak bir enstrüman ⛈️
Uzun vadede endüstriyel talep ve enflasyon beklentisiyle potansiyeli var ama tek seferde yüklü girmek yerine kademeli alım daha mantıklı olur YTD 😛
Kim ne derse desin kendi riskini kendi ufkunu bilerek hareket etmen en akıllı yol 😉
Cevap
6Cevap
Bütün nakdi bağlamak yerine kademeli olsun bari.
Bağladığımı kim söyledi?
Bağladın demedim ki zaten olsun bari dedim.
Ekonomistseniz konuşabilir miyiz?
Ben konusabilir miyiz demisim. Adam hesabı kapatıp gitmiş. 🤣🤣🤣🤣
8 Şubat - 17 Şubat arasi
Çin tatili olduğu için biraz durgun
Bir hafta sonra yine bir miktar yükselmesi
Bekleniyor
Bende çok kararsız kaldım borsaya mı altın gümüşemi yatırım yapsam diye bi miktar param var ne yapsam bilemedim
Ben dr şun 300 gr. Var
Dr?
Bende 2200
Dr değil de yazacaktım
Valla ben geç kaldım biraz
Ama yükselip düştüğü an alacam tekrar
Bu konuda teknik bilgin yoksa hata yaparsın
Senin var mı teknik Bilgin böhöhöhöhhytt
Konu ben değilim ama kendine göre var rabiki
Konu ben miyim
Teknik bilgi neymiş gümüşte
Alalım sizden
Bilgilendirin
Neyse bol kazançlar sana
Boş yapan biri daha. Topukladı.
Teknik bilgi grafik ile olur aç bir tradeiewi bak cahil cahil konuşma tüm emtialarin teknik detayı olur ama maşallah boş yaomakta çok iyisiniz
Cahil sensin
Her şey fiyat olarak çok artıyor
Soru bu mu
Gümüş ün artacağını söylüyorum ben de hiçbir şey yerinde durmuyor sorunu bilip de yazdım merak etme
Yetinde durmaması zaten iyi olan.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?