3 yıl önce ayrıldığım eski yöneticiden 2000 TL borç istesem çok mu garip olur?

Para umrumda değil zaten, onlar beni çok cömert buluyorlardı. Hatta aksine, kendi cebimden ofise bir şey aldığım için kızıyordu. Yani ihtiyacım olmasa asla ve asla istemeyeceğimi bilir, hatta ne düşünür istersem.

3 yıl önce ayrıldığım eski yöneticiden 2000 TL borç istesem çok mu garip olur?
Cevapla