İşten çıktığımı bildiği halde eniştem 1000 TL borcunu istedi, aileyle ilişkimi kesmek istemem abartı mı?

Enistem uluslararası tırcı yani tl bazında maaş prim vs almıyor hersey euro vize boşluğu var şimdi 15 gün evde onda bile boş durmuyor sigortasız çalışıyor şehir içi. Neyse 1000 tl borç almıştım sabah sabah 3 kez aradı meğer o parayı istemek içinmiş, ben işten çıktım 2 haftaa oldu bir şeye ihtiyacın var mı falan diye soracak sandım neymiş hu ay 32 bin ödemesi varmış benim verdiğimde trilyon sanki çok zoruma gitti. Lafa gelince biz aileyiz bilmem ne destan yazar böyle zor günümde bunun için yanmış gibi arıyor. Birde utanmadan verirsen %50 iyi olacağım vermezsen %50 kötü olacağım diyor cidden tüm ilişkimi kesmek istiyorum bu aileyle.

Ben mi abartıyorum?

Güncellemeler
+1 yıl
burada bana oh olsun tarzında ee adamın hakkı ver parasını üstüne yatıyorsun diyen kim varsa dilerim bugün benim düştüğüm durumdan daha beterini görürsünüz cidden vicdanınız kalmamış
İşten çıktığımı bildiği halde eniştem 1000 TL borcunu istedi, aileyle ilişkimi kesmek istemem abartı mı?
Cevapla