Depremzede kiracılar için 500 bin TL deprem konutu kredisi, faiz ve taksit artışı mantıklı mı?

Bugün deprem konutlarının ödemesi açıklandı faiz hiç yok 2 yıl sonra ödemeli hatta 8750tl + direkt ödemek istiyorsan 487bin TL'ye ev sahibi olacaklar tekrar bizim evimiz yoktu kiracıydık 500bin konuta başvurdum inşallah çıkarsa 500bin konutunda faizini sabit tutarlar mı veya tutmazlar ise Temmuz ve ocak faiz oranı çok yüksek gelmez değil mi chatgpt 10 yılda en fazla 15bine kadar çıkar dedi bana taksit Temmuz ocak faizleri ile sizce mantıklı mı 10 yıl sonraki asgari ücret ile rahat öderim ve sonuçta kendi evime ödemiş olucam elin insanına değil

Depremzede kiracılar için 500 bin TL deprem konutu kredisi, faiz ve taksit artışı mantıklı mı?
Cevapla