Arkadaşım bi çocukla görüşüyor hava astsubayı sürekli maaşının havasını yapıyor tabi sormuyorum yanlış anlar diye?

Öyle anlatıldığı kadar var mı uzmanlarla aynı almıyorlar mı hemen hemen hatta astsubaylardan hava en az alan değil mi ben mi yanlış biliyorum
Arkadaşım bi çocukla görüşüyor hava astsubayı sürekli maaşının havasını yapıyor tabi sormuyorum yanlış anlar diye?
Cevapla