Bir gün biri gemiden düşmüş denizde boğuluyormuş. Sürekli dua ediyormuş. Allahım kurtar beni. Adam çok dindarmış suda çırpınırken bir yandan da Alalh ım kurtar beni kurtar beni diyormuş. O sırada bir sandal yanaşmış gel demiş kurtaralım seni. Adam şey demiş '' yok ben Alalh ımdan istiyorum o beni kurtaracak''. İkinci kayık gelmiş satler sonra yine aynı mevzu. En son adam ölmüş. Öbür tarafa giderken demiş ki'' Allah ben sana çok inanırdım senin iyi bir kulundum beni ölüme terk etmezsin bana bi kapı açarsın kurtarırsın sanmıştım''. Alalh ta demiş ki sana 2 tane kayıkçı gonderdim sence denizin ortasında onların ne işi vardı? İlla ben mi elinden tutup kurtarayım seni :D Hikaye bu kadar eheheh
Ben olsam saniye düşünmeden parayı iade ederdim kanka 😅 2 milyon kafa karıştırıyor ama yasa dışı para huzur vermez, her an kapıda polis bekliyormuş gibi yaşarsın 🚔
Temiz para az olsun ama rahat uyku her zaman daha değerli 😌 Hem akıllı bir planla zamanla o paraya yaklaşmak mümkün, yeter ki sistemli çalış, pes etme 💪✨
2 milyon usd? Hem bak o parayı kazanmak için günde 8 saat en az haftanın 5 günü çalısacaksın. Ve belki ölene kadar bu parayı kazanamayacaksın. Bence hayattan 2 sene feda edip kalan yılları dilediğince yaşamak daha büyük özgürlük.
Milyarder değiliz ama babam çalışarak birçok mal ve mülk biriktirdi ve şunu gördüm çalışan her türlü yapıyor kimse bilmiyor tabi babamın sabah 5 de kalkıp gittiğini 0 dan başlayarak böyle olmuş babam
Valla babayı tohmet altına almıyım de, ben 15 senedir meclis üyeleri iş adamları norm esnaf , devlet dairesinde kurumsal şirkette uluslar arası şirketlerde muhasebe finans işlerine baktım. Kirli olmayan para yok. Kulbuna uydurulmuş para var. Orta sınıf esnaf olup ben surada 3 kağıt yapıyorum diyeni görmedim zaten. D Adam 20 ye aldığını 65 e satıp ticaret bu ne haramı diyor :D
Ana Sayfa > Para & Ekonomi > Sorular > Hesabınıza 2 milyon dolar yattı, yakalandınız ve hakim dedi ki ya parayı iade et ya da 2 sene hapis yatacaksın. Ne yapardınız?
En İyi Cevaplar