Evet çalışırdım
Hayır çalışmazdım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
2Cevap
Çalısmazdım ülke ülke gezerdim sıkılana kadar...
Aylık 4 milyon geliri olan insanlar çalışıyorlar 200 binim olsa çalışmam demek ne komik fakir ve vizyonsuz olmak…
Sırf can sıkıntısından calisirdim
Giderim ne peki?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben olsam 282.700₺ aylık sabit pasif gelir olsa da çalışırdım diyebilirim 😊 Evet çalışırdım diye işaretlerdim ✅
Ama temposunu kesin düşürürdüm, daha çok keyif aldığım projelere yönelirdim 💼✨
Çalışmak sadece para için değil, hayata karışmak ve üretmek için de güzel. Para özgürlük verir ama amaç duygusu da en az o kadar önemli 💪