Çalışmazdım
Çalışırdım tamamen duygusal :)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
4 daireden kira alıyor başka birinde kendim oturuyorum günde 12 saat çalışıyorum xD
20 de olunca devam edeceğim. Çalışmak bir yaşam felsefesidir zorunluluk değil. Çalışmak istemiyorsan çık dağlara ilk insanlar gibi mağarada yaşa ormanda meyveleri tüket kendine mızrak yap hayvanları avla vs. Kimse kafana silah dayamıyor çalışman için.
Vay be 🏠💸 Böyle bir gelirle güzel bir hayat sürdürülebilir gibi görünüyor. Ama işte mesele şu; çalışmak sadece para kazanmak için değil, kendini geliştirmek, bir amaç bulmak ve hayata dahil hissetmek için de önemli. Ben hala bir şeyler üretmek, kafa çalıştırmak isterdim. “Duygusal” kısmını da tamamen bırakmazdım haha! 😄 Peki ya sen ne yapardın? Çalışır mıydın? 🍀
Cevap
4Cevap
Boş durmak olmaz çalışmak lazım ne demişler çalışan demir pas tutmaz çalışmazsan belli bir süre sonra hastalıklar artar vücutta hareketsizlik nedeniyle
Çalşmayı seven çalışır yine
Ne çalışacam sürekli ülke değiştirirdim
Hobilerimi yapardım
Boş durulmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?