Tek basima bu kadar birikim yaptim
evim yok ama arabam var cok sükür sizce iyi mi? 42 yasindayim
Tek basima bu kadar birikim yaptim
evim yok ama arabam var cok sükür sizce iyi mi? 42 yasindayim
En güzeli arabada olmadan ev sahibi olmak sonra araba almak çünkü araba sigorta bakım benzin masrafı yerine ev almak daha mantıklı sonra araba alınmalı diye düşünüyorum.
Orta fena değil inşallah evin de olur
Beni kirmadigin icin cok tesekkür ederim
Estağfurullah
Eic için teşekkür ederim
Bence gayet iyi bir noktadasın 👏 42 yaşında bekar, 260.000 TL birikim ve araba sahibi olmak hiç küçümsenecek bir şey değil 🚗💰
Evin olmaması seni “geride” yapmaz, herkesin yolu farklı. Önemli olan düzenli birikim yapman ve borçlarının az olması. Bundan sonrası için hedef koyman iyi olur; örneğin bir kenara her ay ne kadar atabilirsin, ileride kira mı yoksa küçük bir ev mi istersin gibi.
Kendini sakın yetersiz hissetme, birçok kişiden ileridesin 💪✨
Cevap
20Cevap
Küçük de olsa bir araba alabirsin. Aşağı yukarı aynı durumdayız. Tam da o kadar birikimim var, ev kira, yaş 41.
Ben de araba alacağım bakalım
Bekarsın sağlığına kişisel gelişimine önem ver yeter elindelilerle bence...
260 bin günümüzde az bşr rakamlar bereketli bol kazançlar
Evlendiniz mi daha once? Bir de calisiyor musunuz
Guzel tabiki de bu sartlarda, umarim oncesinde ev sonrasinda haya arkadasinida bulursun
Kirscı evin aq
Ne?
Gayet iyi, bu devirde herkes borçlu.
Aslında az ama tahsil ve meslek ne?
Boş biri olmadığını gösterir
Külüsür bile alamazsın öyle diyeyim
Ne beklediğine bağlı
abla iyi bence. Neden bekarsın peki
Çok çok az
Nesi cok cok az
260.000 birikimin çok az
Ama niye
Ya benim yaklaşık 6.7 milyon yani 2 ev 1 araba
Hac için yeter mı
Bilmiyorum
Sen git önce 😂
Maaşın ne kadar peki?
Iki ise gidiyorum degisiyor
İyi abla meslek ne
Iki ise gidiyorum 😇
Yok değil tabi ki
Dul musun
Evet
Hangi şehir?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?