42 yaşında bekar bir kadın için 260.000 TL birikim ve araba yeterli mi sizce?

Tek basima bu kadar birikim yaptim

evim yok ama arabam var cok sükür sizce iyi mi? 42 yasindayim

42 yaşında bekar bir kadın için 260.000 TL birikim ve araba yeterli mi sizce?
Cevapla