Çirkin ve fakir oğlanlar ilgimi çekmiyor, sizce bu normal mi, zengin ve çok yakışıklı oğlanlarla ilgileniyorum, normal mi?

Çirkin ve fakir oğlanlar ilgimi çekmiyor, sizce bu normal mi, zengin ve çok yakışıklı oğlanlarla ilgileniyorum, normal mi?
Cevapla