Eşim maddi açıdan iyi bana istedigim herseyi alıyor ama ben onun parasini istemiyorum calismakistiyorum ama izin vermiyor?

Baya iyi kazanıyor ama ben genede mesela şu rujun rengi güzelmiş alır mısın bana diyemiyorum utanıyorum bana kart verdi ordan istediğin kadar harca diyor da bilmiyorum garip hissediyorum bide hep evdeyim hem sıkılıyorum hem de 7 24 oturup onun parasını yiyormuş gibi oluyorum gerçi bu benim hakkım ev temizliği yemeği vs neyse ama ben part time bi ise girmek istedigimi söyledim kavga ettik asla izin vermiyor ben de dayanamadım ondan habersiz gittim kafede ise girdim tabi öğrenince daha da kavga kıyamet ilk iş günümde de geldi müşteri olarak kahve istedi oturdu sürekli baktı bana çok dikkat çekti müdür geldi bi sorun mu var dedi beni zor duruma soktu aşırı sinirlendim sinirden işimi hep yarım yamalak yaptım kovdular beni aşırı derece sinirliyim küstüm ve aile evime geldim şu an barışmak da istemiyorum anca yalvarır kapımda!!!

Eşim maddi açıdan iyi bana istedigim herseyi alıyor ama ben onun parasini istemiyorum calismakistiyorum ama izin vermiyor?
Cevapla