Rus bir kadın düğün masrafının 40.500 TL olduğunu paylaşmış ve X'i ikiye bölmüş. Siz hangi tarafta yer alıyorsunuz?

Erkekler bu kızı güzelliyor, kızlar ise kızın nafaka avcısı olacağını falan söylüyor.

Şahsen ben erkeklerin tarafını tutuyorum bu konuda. Gösteriş uğruna milyonluk olmak çok gereksiz geliyor bana.

Rus bir kadın düğün masrafının 40.500 TL olduğunu paylaşmış ve X'i ikiye bölmüş. Siz hangi tarafta yer alıyorsunuz?
Cevapla