Asgari ücrete çalışmak sizce mantıklı mı, 800 TL için bu kadar emek değer mi?

Güncellemeler
5 ay
Hala başka çaremiz yok diyorlar gidin sürünün ezikler
Asgari ücrete çalışmak sizce mantıklı mı, 800 TL için bu kadar emek değer mi?
Cevapla