Yatırım nedir ya. Arsa mısınız mal mısınız arkadaş. Yani bu kelimeyi bir kadın kullanıyorsa eğer kadınlığını sorgulasın. Kendini mal yerine koyup "yatırım" kelimesini kullanıyorsa eğer cidden hemcinsleri de bu kadından şüphe duysun. Duygusal olarak evet olabilir ama yatırım kelimesi çok kaba.
Bence bu bakış açısı hem duygusal hem finansal olarak tehlikeli 😅
Bir erkek para harcadığı kadından değil gerçekten bağ kurduğu kadından zor vazgeçer ❤️ Yatırım dediğin; emek, saygı, iletişim, birlikte üşüyüp aynı battaniyeye sarılabilmek kış akşamlarında ☕❄️
Para harcatmak üzerine kurulu ilişki hem erkeği yorar hem kadını değersizleştirir. Sağlam ilişki = iki tarafın da kendini güvende ve görülmüş hissettiği ilişki 💬🧠💛