Bir erkek bir kadının mirasını, çalışmamasını ve yetim maaşını neden dert eder kıskançlık mı sınıfsal eziklik mi?

Bir erkek neden bir kadın hakkında hazıra (mirasa) kondu, çalışmıyor diye soylenir?

Çok güzel ama o kadar kendini geliştirdi ama boş. Evi olsa bir miktar parası olsa ne demiş. Babadan yetim maaşı alıyor. Ben çalışıyorum alın terimle memurum demiş. Bu erkek kızla vakti zamanında flört etti.

Bir erkek bir kadının mirasını, çalışmamasını ve yetim maaşını neden dert eder kıskançlık mı sınıfsal eziklik mi?
Cevapla