Esim ekonomik olarak çok ayrımcı davranıyor. Bir erkek neden böyle yapar?

Gercekten sanki eşi değilde ev arkadasiyim. Yaptığı hareketleri çok garipsiyorum. Bende zaten is bakiyorum ama Şu an calismiyorum sonucta. Mesela Geçenlerde buzdolabini doldurdu sonra bana da diyor ki bunlari şahsıma ait aldım diyor. Ben sanki yicem hepsini. Aç gözlü değilim hepsi senin olsun dedim. ya da iş çıkışı kendisi gider ya dışarıdan yer ya da genelde eve yemek söyler. Cebimde zaten 5 kuruşum yok. Temel ihtiyaçlarımi bile alamıyorum. Çok garip davranıyor. Niye böyle bilmiyorum..
Esim ekonomik olarak çok ayrımcı davranıyor. Bir erkek neden böyle yapar?
Cevapla