Geliri ve evi olan kültürlü bekar bir kadın neden rahatına düştü diye yargılanıp küçümseniyor?

Evi olan bekar ve çalışmayan bir kadın neden sürekli eleştiriliyor, bu neden bu kadar dert ediliyor? Devletten maaşı var, rahmetli anne ve babası memurdu. Özellikle onu beğenen ama kafası yatmayan oğlanlara ve onların ailelerine soğuk davranıyor. Demişler ki onun tuzu kuru 45 yaşından sonra göreceğiz onu, kimse yüzüne bakmaz. Geliri var ona güveniyor, rahatına düşkün demişler.

Sürekli yurt içi yurt dışı geziyor, kitap okuyor, resim yapıyor, oyunculuk atölyelerine katılıyor, siyaset akademisine katılıyor, sunuculuk spikerlik eğitimi alıyor, dil bilimci. Çok güzel kültürlü biri. Evlenmiyor da.

Geliri ve evi olan kültürlü bekar bir kadın neden rahatına düştü diye yargılanıp küçümseniyor?
Cevapla