Aileler maddi konularda anlaşamayınca ayrıldık, sizce doğru mu yaptım ve bu ayrılık acısını nasıl atlatırım?

1 yıllık ilişkimiz vardı ailelerimizi tanıştırdık oturuldu konuşuldu maddi olarak beklentileri yüksekti. Yüksek miktarda altın şartı koydular. Onların adetlerine göre evlilikte düğün, nişan, eşyalar vs. her şey erkek tarafına aitmiş üstüne karşılayamayacağımız miktarda bilezik ve takı istediler olmazsa olmaz yapacak bir şey yok dediler. Biz durumumuzun o kadar iyi olmadığını yapamayacağımızı izah ettik anlamadılar. Ayrılmak zorunda kaldım. Kız arkadaşım bir ton laf saydı değmezmişsin kendimi kandırmışım tarzı şeyler söyledi. İçim yanıyor boğazım düğümleniyor geçmiyor çok kötü bir acıymış nasıl atlatabilirim ne yapabiliriz çıkar yol yok mu lütfen fikir verin.

Aileler maddi konularda anlaşamayınca ayrıldık, sizce doğru mu yaptım ve bu ayrılık acısını nasıl atlatırım?
Cevapla