Bir ailenin asgari ücretle geçinmesi için evde kaç kişi çalışması lazım?

Çok şükür şu an çalışıyorum aldığım maaş 90.000 bazen geçiyor. Yani şu anda asgari ücretlilere baktığın zaman 28.000 ile ne yapacaklarını hiç düşünemiyorum. Gerçekten insanlarımıza yazık oluyor halkımıza yazık oluyor emeklerimize yazık oluyor. Tamam işvereni de düşünmek lazım ama bir ailenin geçinmesi için evde en aşağı 2 kişi çalışması lazım.

Bir ailenin asgari ücretle geçinmesi için evde kaç kişi çalışması lazım?
Bir ailenin asgari ücretle geçinmesi için evde kaç kişi çalışması lazım?
Cevapla