Bu Sene Yatırım Olarak Almadığınıza Pişman Olduğunuz Neler Var?

Ya benim elbette çok şey var ama özellikle gümüş çok güzel yürüdü gitti resmen bu sene keşke altın yerine mesela gümüş odaklı olsaydım. Zaten kripto falan sallayın abi😂Allah kurtarsın. Onun dışında da genel olarak borsada az çok almak istediklerimi aldım
Bu Sene Yatırım Olarak Almadığınıza Pişman Olduğunuz Neler Var?
Cevapla