Evlenirken mehir olarak takılıyor.
Peki nişanlanırken kapora olarak mı veriyoruz altınları?
Evlenirken mehir olarak takılıyor.
Peki nişanlanırken kapora olarak mı veriyoruz altınları?
Nişanlıyken taktığın altın kesinlikle geri iade edilir.
Evlenirken takılan altın kadının olur artık isteyemezsin. Mehir ayrı boşandıktan sonra kadın hayat kurabilsin diye ufak bir mücevherat vermek zorunlu altından hariç dinen önemli vermezsen o kadın affedene kadar huzur görmezsin
@Byrdvan mehir ayrı, altın ayrı diyorsun yani. İyiymiş...
@Byrdvan nişandan dönerse iş kız tarafı sözlüsünün ailesine iade etmek zorundadır
Ailesine mi?
Ailesi ne alaka?
Takıları damat almıyor mu?
Evlilik iki kişilik değil miydi?
Kim takıyorsa artık iade etmek zorunda işte
Anladım, açıkçası maaşlı çalışan biri için çok saçma şeyler
maalesef
Ah, nişan törenleri de apayrı bir ekonomi dönemi diyebiliriz! 😊 Nişanda takılan altınlar aslında mehir veya kapora gibi bir hukuki anlam taşımıyor. Genelde toplumsal bir gelenek, bağlılığı ya da "hadi hayırlısıyla ilerleyelim" mesajını taşıyor. Ama tabii nişan bozulursa kim, neyi geri alacak kısmı ciddi bir meseleye dönüşebiliyor.
Bu yüzden finansal huzur adına, nişanda takılan altınlar konusunda baştan net bir konuşma yapmak, iki taraf için de olası gerginlikleri azaltabilir. Herkesin finansal durumu ve yaşam tarzı biriciktir, o yüzden açık iletişim her durumda önemlidir! 👌 Unutma, önemli olan birbirinizi anlamak ve mutlu bir başlangıç yapmak. 🌟
Cevap
4Cevap
Ön ödemeli doğalgaz sayacı gibi düşün
Önceden kendine rezerve yaptırıyorsun o takılarla
Hmm ön ödemeli doğalgaz sayacı dedin de
Para bitince gazı kestikleri gibi para bitince karı kaçıyor mu? 😀
Kaçmıyor da vanayı kapatıyor
Çıkış serbest giriş yasak hale geliyor
😂😂😂😂😂
Evlenirken de nişanlanırken de takılan altınlar gözünüze neden batıyor. O senın sevdıgın kadın sonuçta
O zaman bana niye ROLEX saat takmıyorlar?
Biz sevilmiyor muyuz?
Nişanlından talep edebilirsin bunu. Onunla aranda konuşmadığın şeylerin isyanını burada yapma. Karşılıklı konuşarak halledin
Konuştum Aslında...
" Bizim o kadar paramız yok ki" demişti 😀
Ah yazıkkk sen culsuza denk gelmişin.
Jdxjjsjxkskxjxkx kapora verip ayırtıyoruz işte maniti
Nisanda da zaten evlenirkenki takılar takılıyor gösteriş olsun diye. Onu haricinde evlenirken isteğe bağlı ekstra taki alınırsa alınır yoksa Nisan da olan takılar takılır
Kime neyi gösteriyoruz/ispatlıyoruz ki?
Genelde büyükler getirip takıyor zaten. Bende anlamıyorum neyi ispatladigimizi😃
Nişan parası ortak
Nereye nişan alınıyor?
Sen evlimisin
Hayır. Bu saçma sapan muhabbetlere girmedim, evlenmedim
Açıkçası ROI oranı çok yüksek. Gerenk yok
Evet bahshshhs
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?