Yani açıkçası bundan sonra istemek istemiyorum ama yaptığının yanlış olduğuna inanıyorum sizce?

Yani neredeyse 8 seneye girecek evlendik evleneli Kocama kal dedik evine kart Ne para başka bir şey bırakmıyor kavga dövüş işte kartı bıraktırıyorum ama işte yok ne aldınız Ne yaptınız fişe bakıyor falan filan derken ben de bundan sonra artık hiç tenezzül edip para bırak kart bırak demek istemiyorum Çünkü gerçekten gururlu bir insandım ama ve Evlendim evleneli Sırf bu adam akıl edebilsin diye kendi değerlerinden vazgeçtim Bundan sonra ne lazımsa liste yazıp oraya bırakıyorum ve asla Bana para ver lazım şu bu demiyorum Sizce Haksız mıyım gerek yok Madem benim ihtiyacımın olabileceğini düşünemiyor kadınsal hastalıkta bile bana lazım olacak şeyi o getiriyor nasıl olsa insan bir düşünür Bazen diyorum ya bu kızın belki Canım bir çikolata çeker Belki bir toka beğendi vereyim demek hiç gelmiyor aklına ne kadar Gerçekten hem vicdansız hem de cimri Bundan sonra ağız eğmek istemiyorum

Yani açıkçası bundan sonra istemek istemiyorum ama yaptığının yanlış olduğuna inanıyorum sizce?
Cevapla