Sizce haklı miyim yoksa karşı tarafa haksızlık mı ettim baya trip yedim çünkü?

3 senedir sevgiliyiz arada maaşım çok yatınca diyordu bin TL falan at atıyordum sonra bir dönem aile içi maddi sorun oldu benim bütün maaşım evin giderlerine gitti o zaman bir iki kere sordu paran var mı diye ama yok demeye utandım fakat giderleri ve maaşımı biliyordu yani mantıken bana para kalmadığının farkındaydı. ama hiç para atmadı bana sadece işte moral amaçlı dışarı çıkarıyordu orada hesap ödüyordu şimdi benim maddi durumum düzeldi para istedi ben de tersledim zamanında ben tektim kimse bana atmadı para gibisinden konuştum
Sizce haklı miyim yoksa karşı tarafa haksızlık mı ettim baya trip yedim çünkü?
Cevapla