Kiracıyım ev değiştiriyorum emlakçı eski emlakçım komisyon almasa olmaz mı yani?

2 yil oldu bir ev kiraladım ev sahibi satıyor ayni emlakçının kiraladığı baska bi daireye geçicem sadece 3 bin indirim yaptı iyi mi kötü müi?

Kiracıyım ev değiştiriyorum emlakçı eski emlakçım komisyon almasa olmaz mı yani?
Cevapla