Yaşadığım şehirde hangi emlakçılara sorsam tahliye taahhütnamesini başta imzalatıyorlar zorunlu kılıyorlar. Neden zorunlu diyorum çıkarken sıkıntı olmasın diyor. Su anki evimden sırf taahhutnameyi imzaladığım ve okumadığım için 1 yıl sonunda çıkmak zorundayım sizce çözümü nedir? Şikayet etsem bi sonuca varır mıyım
Yaşadığım şehirde emlakçılar evi kiralarken tahliye taahhütnamesini imzalatıyorlar ne yapmalıyım?
Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,9b cevap paylaştı.
O ne oluyor tam olarak
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Şimdi bu kâğıt ev sahibi ya da emlakçıda kalıyor bir yıl sonunda ev sahibi çık diyebiliyor nasıl olsa sen onu imzaladın bi sene sonrada oraya kendi tarih atıyor. Yani şu demek ben şu süre sonunda evi tahliye edeceğim koşulsuz kağıdı demek
Yurtdışında yaşıyorum burada da ev sözleşmeleri 11 aylık imzalanıyor, 12 ay ve üzeri imzalanırsa ev sahibi vergi ödemek zorunda. Vergiden kaçmak için daireleri 11 aylık kiralıyorlar fakat sözleşmenin son maddesinde şöyle yazıyor; Ev sahibi kiracıyı evden çıkarma durumunda bir ay önceden bilgilendirmeli, eğer sözleşme bitiminde bir ay içinde sözleşme iptal edilmezse otomatikman süresiz devam eder. Türkiye’deki durumda buna benzerdir diye düşünüyorum, bir yıllık imzalatıyorlarda vergiden muaf olmak için ya da kiracıyı evden kolay çıkarmak içindir. Seni zorla çıkaracaklarını sanmıyorum doğru mu anladım acaba sorunu.
En İyi Cevaplar