Yaşadığım şehirde emlakçılar evi kiralarken tahliye taahhütnamesini imzalatıyorlar ne yapmalıyım?

Yaşadığım şehirde hangi emlakçılara sorsam tahliye taahhütnamesini başta imzalatıyorlar zorunlu kılıyorlar. Neden zorunlu diyorum çıkarken sıkıntı olmasın diyor. Su anki evimden sırf taahhutnameyi imzaladığım ve okumadığım için 1 yıl sonunda çıkmak zorundayım sizce çözümü nedir? Şikayet etsem bi sonuca varır mıyım
Yaşadığım şehirde emlakçılar evi kiralarken tahliye taahhütnamesini imzalatıyorlar ne yapmalıyım?
Yaşadığım şehirde emlakçılar evi kiralarken tahliye taahhütnamesini imzalatıyorlar ne yapmalıyım?
Cevapla