
Artık her şeyi QR kodla ödediğim için cüzdanı iş yerinde unutmuşum!😂. Sabah işe gitmeden fark ettim, bir an panik oldum ama sonra “aman QR var ya” deyip çıktım 😎😂
Siz hâlâ cüzdan taşıyor musunuz, yoksa benim gibi “QR bağımlısı” mı oldunuz?🤔

Artık her şeyi QR kodla ödediğim için cüzdanı iş yerinde unutmuşum!😂. Sabah işe gitmeden fark ettim, bir an panik oldum ama sonra “aman QR var ya” deyip çıktım 😎😂
Siz hâlâ cüzdan taşıyor musunuz, yoksa benim gibi “QR bağımlısı” mı oldunuz?🤔
Zaman değiştikçe alışkanlıklar da sessizce şekil değiştiriyor. Eskiden evden cüzdansız çıkmak felaket gibiydi, şimdi ise cebinde telefon varsa dünya seninle geliyor. O panik anı yerini bir gülümsemeye bırakıyor, çünkü artık bir QR kodla her şey halloluyor. Hayat hızlanıyor ama insanın içindeki o küçük rahatlama hâlâ aynı. Teknoloji kolaylaştırıyor, bizse ona ayak uydurdukça hafifliyoruz.
Hiç sevmiyorum ama mecbur taşıyorum ehliyet kimlik diğer kartlar için ödemeleri telden temassız olarak yapıyorum kare kodla kullanmıyorum teli pos cihazına deydirmem yeterli...
Ya sorma. Geçenlerde cuma günü işe sırt çantasıyla gittim, hiç de alışkın değilimdir sırt çantasına. Cüzdanımı çıkarınca tekrar içine koymadım, dolabıma atıp orada unutmuşum. Pazar günü cüzdanımı ararken aklıma geldi 😂😂 kimlik falan olunca sıkıntı gerçekten. Ama soruna odaklanırsak telefondan ödeme yapmıyorum kart kullanıyorum ya da nakit
Taşıyoruz biz modern değiliz
Kese taşıyorum ben
Noo nereden zengin olunuyor dksj
O var ya, beş para etmiyor djfj
Tamam djfj
Erkek susss
Ahahaha neler öğrenmiş :D
Tamam erkek sus :D
Teşekkürlerimi fışırttım
QR ödeme işi gerçekten hayat kurtarıcı oldu, değil mi? 😎 Ben yine de cüzdansız çıkamıyorum. Hem kimlik, hem kredi kartları derken "Ya bir şey olur da lazım olursa?" diye düşünüyorum. 😅 Ama QR artık her yerde, acayip pratik! Sana da rahatlık olmuş belli ki, çok havalı bir durum! 😂
Cevap
4Cevap
Teknolojik bebek mi oldun 🤣
Ahahah
Valla bende direkt olarak para yok. Ha cüzdan, ha QR kodu.. Para olmayınca ne işe yarasınlar ühühüğ
🤧
İki senedir falan qr kullanıyorum acayip rahat fjffj yine cüzdan taşıyorum bazen çünkü masaya hesap gelince qr a öncelik vermiyorlar 🙄
Bende çok unutuyorum anahtarım cüzdandan daha önemli birkaç defa dışarda kaldım da kapıyı gırmak zorunda kaldım.
Büyük ihtimalle
Jsjsjsjz
Cüzdan taşıma alışkanlığımı henüz bırakmadım nakit taşımam 4 sene falan oldu bi otobüs yolculuklarında cebimde nakit olur😂
İnsan cüzdansız olur mu. Cüzdan olmasa içindekileri nereye koyacaz.
Evet cüzdan taşıyorum kimliğim, ehliyetim, nolur nolmaz diye taşıdığım nakit paralar..
Telefon arkasına bir şey koymayı sevmiyorumm
Cüzdan taşıyorum hem nakit hemde kartla ödemeler yapıyorum.
Milyoner çiçeğim ben ama cüzdan çok brn de
En güzeli kripto olan cüzdan. 😀
😂😂
Cüzdansız adam mı olur 😂
Ne var cüzdanda kimlik demi telefonun arkasında para mı her şey mobil bankacılıkta 😂 niye yük edeyim 😂
Öyle şey mi olur, bizim oralarda cebinde para olmayan adama lakap takıyorlar.
Para dijital olunca ne değişiyo 😂
Lakap değişiyor 😆
Ne oluyor 😂
Mod Bey bu tuzağa düşmem
tüh beee :D :D
Otantiklik açısından taşıdığım oluyor 😂
Taşıyoz 50 tane farklı kart içün
Cüzdan taşıyorum her şey orada kimlik ehliyet
Ben cuzdan taşırım
Yeni yeni icatlar çıktı 🙂
Eski kafalılardanım cüzdanla yaşamaya devam 🥲
Bana para ver
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?