Sahibine ulaşmaya çalışırım. Bence en doğrusu da bu. Ihtiyaç sahibine vermek iyi bir seçenek gibi gözükebilir ama o cüzdanın sahibinin kendiniz olduğunu düşününce, en doğrusu sahibine ulaştırmak.
İlk başta sahibini ararım, telefon numarası falan yoksa yetkili birine veririm, haram parayıda asla almam yorumlara baktım iğrençsiniz o parayı alsanız bile o para muhakkak ailenizden ya da sizden çıkar!
Oh mis herkes demis ble ble sahibini o kadar ariycaksam icinden az vermeli bana jawjwjwjw yol masrafina değsin haksızmıyım 1000 lira mesela icindeki bi 100 luk verir insan icinden gelir 😂😂